  • 41. Data: 2022-07-30 19:01:26
    Temat: Re: Problem z zakresu prawa spadkowego
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 30 lipca 2022 o 15:25:49 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    .
    > UOKiK.
    Na jakiej podstawie?
    Napiszesz że Ciebie oszukali bo rano bilet kosztował 15zl a wieczorem jak kupowałeś
    to 150zl?

    > Zapewne pisiory mają taniej.

    Jakaś ulga nowa?

    > Na orlenie na pewno.

    RozwinIesz?

  • 42. Data: 2022-07-30 23:11:32
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > W sklepie nie będzie takiej promocji, że dziś, jutro i popojutrze za 100% ceny, ale
    pojutrze tylko za 10%.
    > Takie 10% to najwyżej ta ostatnia kosiarka w lidlu, pewnie teź wymiętoszona i/lub
    ze zwrotu, a poza tym wypada z asortymentu bo sezon się kończy.

    10% może nie, ale 50% to jest bardzo często.

    MJ

  • 43. Data: 2022-07-31 00:24:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 30 lipca 2022 o 23:11:36 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):

    ze zwrotu, a poza tym wypada z asortymentu bo sezon się kończy.
    > 10% może nie, ale 50% to jest bardzo często.

    I przy 50% jeszcze bym się nie upierał, że reszta to darowizna.
    Ake prxy 10% już tak, tym bardziej gdy nie chodzi o kosiarkę a nieruchomość.
    No chyba że wartość tej nieruchomości, czy też udziału, to jakieś 20k, a nawet 10k -
    wtedy podatek od darowizn spada wyrażony w % (bo progi i jeszcze kwota wolna).

  • 44. Data: 2022-07-31 00:33:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 30 lipca 2022 o 19:01:27 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    > Na jakiej podstawie?
    > Napiszesz że Ciebie oszukali bo rano bilet kosztował 15zl a wieczorem jak kupowałeś

    Jeśli było to na zasadzie "bo tak", to dokładnie tak mogę napisać.
    Jeśli zaś był regulamin, że rano 15 a wieczorem 150 - to nie.

    > Jakaś ulga nowa?

    Nie taka nowa.
    "Taniej" zaś może być względne.
    Może zapłacić tyle samo co ja - ale jako pisior zarabia nieporównywalnie do swoich
    umiejętności.
    Gdyby nie był pisiorem, bolałoby go to bardziej.

    Jak kupowałem bilety na Stinga (dożył koncertu, jak wszedł to trochę dziadziuś, ale
    zaśpiewał jak za dawnych czasów - tzn. tak jak na nagraniach, bo gdzie miałbym go
    kiedyś posłuchać) te 2,75 roku temu, to te 6 stów to było dużo. Dzisiaj już nie robi
    takiego wrażenia.

    > RozwinIesz?

    Tam okradają niezalęznie czy po 7,30 czy po 7,40.

  • 45. Data: 2022-08-01 10:44:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 31 lipca 2022 o 00:33:05 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Jeśli było to na zasadzie "bo tak", to dokładnie tak mogę napisać.
    > Jeśli zaś był regulamin, że rano 15 a wieczorem 150 - to nie.

    Wyżej/niżej prosiłem Ciebie żebyś odszukał regulamin zasady ustalania cen biletów
    przez linie lotnicze.
    Nie znalazłeś. Nie uważasz że linie lotnicze nie potrzebuję żadnego regulaminu żeby
    ustalić ceny biletów?

    > "Taniej" zaś może być względne.
    > Może zapłacić tyle samo co ja - ale jako pisior zarabia nieporównywalnie do swoich
    umiejętności.
    > Gdyby nie był pisiorem, bolałoby go to bardziej.
    Znasz jakiś przypadek że "pisior"zarabia więcej na tym samym stanowisku co nie
    "pisior"
    A i definicję "pisiora"może przedstaw. Może skoro jest tak jak piszesz to zostanę
    "pisiorem"
    ?
    > Tam okradają niezalęznie czy po 7,30 czy po 7,40.
    Czasami tankuje na Orlenie i nie zauważyłem zeby mnie okradli.
    Nawet hotdoga że dwa razy kupiłem i też nie ukradli.
    Co miesiąc też rachunki za prąd Orlenowi płacę i tyle ile zużyje za tyle płace.