  • 1. Data: 2022-07-19 12:47:48
    Temat: klątwa albańska
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Zmarł Andrzej Izdebski, handlarz bronią, który dzielnie dostarczał
    przepłacone i niedziałające respiratory. Ponoć umarł 20 czerwca w Tiranie,
    dokąd spokojnie wyjechał w grudniu 2020, bo ziobrotura tak intensywnie go
    szukała, żeby broń Boże nie znaleźć i list gończy wydała najszybciej jak
    mogła, czyli już w marcu 2022.

    Nie podano, czy przyczyną zgonu był kowid.

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/handla
    rz-bronia-od-respiratorow-nie-zyje-policja-ma-potwie
    rdzenie-z-europolu/pzg1n6d,79cfc278
    https://wyborcza.pl/7,75398,28701638,handlarz-bronia
    -ktory-na-zlecenie-ministerstwa-zdrowia-kupowal.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2022-07-19 13:03:32
    Temat: Re: klątwa albańska
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Jul 2022 12:47:48 +0200, Olin wrote:
> [...]
    rdzenie-z-europolu/pzg1n6d,79cfc278
    > https://wyborcza.pl/7,75398,28701638,handlarz-bronia
    -ktory-na-zlecenie-ministerstwa-zdrowia-kupowal.html

    Taa ... i teorie spiskowe moga rosnąc ... nie bez podstaw :-)

    J.

  • 3. Data: 2022-07-19 15:26:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 19 Jul 2022 13:03:32 +0200, J.F napisał(a):

    > Taa ... i teorie spiskowe moga rosnąc ... nie bez podstaw :-)

    Kacapscy oligarchowie nie mieli ostatnio szczęścia, a przecież równamy do
    najlepszych.
    Niech św. Andrzej Bobola ma w opiece instruktorów narciarskich.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2022-07-29 15:11:52
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Olin napisał(a):
> [...]
    rdzenie-z-europolu/pzg1n6d,79cfc278
    > https://wyborcza.pl/7,75398,28701638,handlarz-bronia
    -ktory-na-zlecenie-ministerstwa-zdrowia-kupowal.html

    Twoi fumfle jak zrobią big wał, też czmychają do izraelka.
    Chcesz dedykowane wklejki?

  • 5. Data: 2022-07-29 22:34:25
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Olin napisał(a):

    rz-bronia-od-respiratorow-nie-zyje-policja-ma-potwie
    rdzenie-z-europolu/pzg1n6d,79cfc278
    -ktory-na-zlecenie-ministerstwa-zdrowia-kupowal.html

    A jak umarł ktoś inny o takim samym nazwisku i imieniu, a ten dalej się
    pławi w luksusach?

    --
    animka

  • 6. Data: 2022-07-30 09:59:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 29 lipca 2022 o 23:09:36 UTC+2 Animka napisał(a):

> [...]
    -ktory-na-zlecenie-ministerstwa-zdrowia-kupowal.html
    > A jak umarł ktoś inny o takim samym nazwisku i imieniu, a ten dalej się

    Aha, i pewnie jeszcze przypadkowo na kilka dni wcześniej zmienił imię i nazwisko.
    Albo w ogóle nikt nie umarł, bo to jednak Albania?
    Animko, dobrze że jesteś w formie :)

    Ale żeby nie było, że to niemożliwe, kokeżanka żony po ślubie zmieniła nazwisko - co
    w miarę zrozumiałe, zameldowała się u męża, przedtem miała adres "rodzinny" spoza DC
    - oraz zmieniła imię, co dawno chciała zrobić.

    I idzie do biblioteki, gdzie już od dawna wypożyczała, bo akurat w tej okolicy
    mieszkała od przyjazdu do DC - i pokazuje ten nowy dowód.
    Bibliotekarka oczy w pięć złoty i krzyczy:
    "Pani kierowniczko, ta pani zmieniła adres, nazwisko i imię!"
    A kierowniczka:
    "Ta pani musi być z programu ochrony świadków!"

    Co do handlarza - "umrzeć" jest względnie łatwo, choć przed mafią się tak nie
    ukryjesz ("znajdzie człowieka nawet u diabła w dupie" - co w sumie pasuje jak ulał do
    CCCP) - ale większy kłopot, by narodzić się na nowo (sprawdzić czy nie wietnamczyk na
    "wiecznym paszporcie" - cóż, i w PL tak się da, ostatnio widziałem w autobusie takie
    dwie już w pełni rozwinięte, miętoszące kartki z napisem "świadectwo ukończenia
    szkoły podstawowej", obie z czerwonym paskiem - a jedna blond, druga manga, gadały po
    polsku - już miałem się pytać, czemu z czerwonym paskiem idą do jakiegoś marnego
    liceum na Ursynowie, skoro są lepsze - ale przypomniałem sobie traumę Lelewela i
    wolałem milczeć).
    Ale lepiej być "Albańczykiem" na wolności niż Polakiem w pierdlu.

  • 7. Data: 2022-07-30 12:13:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-19-lipca-2022 o 12:47, Olin pisze:
    > Zmarł Andrzej Izdebski, handlarz bronią, który dzielnie dostarczał
    > przepłacone i niedziałające respiratory

    Wino PNP też dostarczał?