  • Data: 2005-08-23 17:22:31
    Temat: Podrobienie podpisu
    Od: "Patrycja" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Napisze jak owa sprawa wyglądała.Dzisiaj do mojej skrzynki listonosz przyniósł
    POKWITOWANIE ODBIORU- pokwitowanie które nie zostało wypełnione przezemnie- a
    były tam moje dane- i według tego ja jestem nadawcą a odbiorcą mój mąż.
    Pokwitowanie to dotyczyło przekazu pocztowego na kwotę 400 zł ( w dniu
    5.08.2005 WARSZAWA). Tak jak napisałm ja żadnego przekazu nie wysyłalam to po
    pierwsze i nie jest to moje pismo. Kolejna rzecz ja nie mieszkam w warszawie a
    przekaz wysłany był z warszawy( miejsce aktualnego pobytu mojego męza)
    Najciekawsze jest to ,że mimo tego ,ze odbiorcą owego przekazu jest mój mąz to
    widnieje tam mój podpis( pokwitowanie nastąpiło w miejscu stałego miejsca
    zamieszkania mojego męza czyli w Gdańsk i to niby przezemnie:)).Ja nie mam
    kontaktu z mężem ani z jego rodzicami a tymbardziej nie pojechałabym do jego
    domu do Gdańska. 3 dni po tym jak odbyła sie sprawa o alimenty( rzekome
    pokwitowanie odbioru przezemnie nastapiło 13.08 a 10.08 sierpnia miałam sprawe
    o alimenty)Definitywnie widzę,że podpis został podrobiony przez mojego męza, w
    jakim celu- nie wiem.
    Ja chiałabym teraz całą sprawe wyjasnić w sądzie ale całkowicie nie mam
    pojecia jak zaczać, jakie dokumenty złożyć, co z grafologiem bo nie jest to
    moje pismo a tymbardziej mój podpis.