  • Data: 2005-08-26 13:01:18
    Temat: Re: Podrobienie podpisu
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl.> szukaj wiadomości tego autora

    > przyniósł

    > Zacznij od wizyty w prokuraturze - tam opisz sytuację, zaznacz że podpis
    > jest sfałszowany

    mozesz nawet opisać cała sprawę i wyslac poczta zawiadomienie do prokuratury
    najlepiej zrob xero tego podpisu i dołacz do pisma nie rozpisuj sie zanadto
    tylko powiedz/napisz ze w dniu.... ktos popełnil przestepstwo podrabiajac
    twoj podpis i kogo o to podejżewasz- z wnioskiem o sciganie.
    to i tak jest sprawa scigana z urzedu tkze musza sie tym zajac.
    potem dostaniesz wezwanie na Policje i tam zlozysz obszerniejsze
    wyjasnienia.
    pzdr.