  • 51. Data: 2023-01-24 01:16:53
    Temat: Re: Pismaki pierdolone!
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-01-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Może - ale wolałbym jakby działali w zakresie prawa:P

    > Zacznijmy od ciebie, bo wykazaujesz się daleko idącą niekonsekwencją;)

    Faktycznie wystarczy ustalić, że warto leitymować w pobliżu
    funckjonariuszy służb i wątpliwości znikają. Masz człowieku łeb.

    --
    Marcin

  • 52. Data: 2023-01-24 05:40:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Faktycznie wystarczy ustalić, że warto leitymować w pobliżu
    > funckjonariuszy służb i wątpliwości znikają. Masz człowieku łeb.

    NIe warto - powiedzą że szukają bursztynu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 53. Data: 2023-01-24 05:42:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Myślisz, że z koła łowieckiego?

    Ewidentnie nie. Z koła łowieckiego widziałby dwa dziki (choć kanonicznie
    to jednego dzika i balon meteo).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 54. Data: 2023-01-24 07:46:37
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2023-01-21 o 17:39, Shrek pisze:

    > W sumie to wiadomo - szukali koksu - i tym sposobem wracamy do
    > stwierdzenia marcina, że kulsony ostatnio mają pecha do koksu:P

    Ale nurkowie na prawdę szukali koksu w znaczeniu 2.
    https://sjp.pwn.pl/szukaj/koks.html
    Niedawno w okolicy był statek z Kolumbii.

    Ci także szukali koksu:
    https://www.google.com/search?q=policjanci+kradli+ko
    ks&tbm=nws

  • 55. Data: 2023-01-24 07:49:51
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2023-01-21 o 19:23, Shrek pisze:

    > No chyba że jadą rowerem!

    ... jeśli wzdłuz po chodniku, czy raczej drodze dla pieszych, to
    legitymowanie i mandat jest jak najbardziej uzasadniony

  • 56. Data: 2023-01-24 07:54:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-01-24, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ewidentnie nie. Z koła łowieckiego widziałby dwa dziki (choć kanonicznie
    > to jednego dzika i balon meteo).

    Albo 3 dziki bo oni do siebie też zdaje się strzelają. Choć tu mogła
    być ciągłość w postaci, że kolega to nie dzik bo z kolegą dopiero co
    przyjechał.

    --
    Marcin

  • 57. Data: 2023-01-24 10:39:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Jan 2023 22:06:29 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > A jest gdzieś napisane, ze nie wolno na wodzie?

    A to woda prywatna, zeby sie jacys prywatni ochroniarze krecili?

    Co prawda mamy jakies "straze rybackie" ...

    J.

  • 58. Data: 2023-01-24 11:07:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tacy jak Ty zrzuciliby ze schodów, zatłukli na śmierć, wrzucili do studni lub Wisły.

    -----
    > Na pewno warto legitymować przed siedzibą PiS, zwłaszcza kiedy dzieci piszą kredą
    po chodniku.

  • 59. Data: 2023-01-24 11:09:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ile tamten chodnik miał szerokości?

    -----

  • 60. Data: 2023-01-24 11:37:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Jan 2023 11:07:40 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Tacy jak Ty zrzuciliby ze schodów, zatłukli na śmierć, wrzucili do studni lub
    Wisły.

    Tak, wiem, że naziołki mają bardzo specyficzne sposoby spędzania wolnego
    czasu, tylko po co się nimi chwalisz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek