  • 61. Data: 2023-01-24 15:20:59
    Temat: Re: Pismaki pierdolone!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Jan 2023 16:43:19 +0100, Shrek wrote:

    > Ło kurwa. Szczęście że kolesia nie zastrzelili...

    No wszedl im delikwent na linie strzału, ale chyba mozemy pochwalic -
    bo nie zastrzelili.

    A za calosc ... niech sie Robert wypowie :-)

    J.

  • 62. Data: 2023-01-24 16:20:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.01.2023 o 10:39, J.F pisze:
    > A to woda prywatna, zeby sie jacys prywatni ochroniarze krecili?
    > Co prawda mamy jakies "straze rybackie" ...

    Kolej prywatna nie jest, a mamy SOK. Zapory i magazyny strategiczne są
    chronione przez firmy. Zresztą i jednostki wojskowe. Natomiast na
    akwenie morskim rolę Policji pełni Straż Graniczna. Lata temu na pewno
    było coś takiego, jak Straż Portowa - straż przemysłowa po prostu, ale
    chyba już tego nie ma. Od strony lądu chronią ich ochroniarze.

    Natomiast mnie przede wszystkim w tym miejscu chodzi o sensowność
    działań. Bo albo tam faktycznie jest coś ważnego i nie powinno to być
    tak, ze jest jakiś wirtualny zakaz ogłoszony w niszowym wydawnictwie
    oraz dozorowany przez przypadkowo przepływająca motorówkę policyjną.
    Albo w sumie nie ma co się napinać i patrol Policji pouczający, ze nie
    wolno jest adekwatną reakcją.

    --
    Robert Tomasik

  • 63. Data: 2023-01-24 18:54:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2023 o 07:46, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Ale nurkowie na prawdę szukali koksu w znaczeniu 2.
    > https://sjp.pwn.pl/szukaj/koks.html
    > Niedawno w okolicy był statek z Kolumbii.

    Co ty nie powiesz? Serio? ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 64. Data: 2023-01-24 22:12:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2023 o 11:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ile tamten chodnik miał szerokości?
    >

    > -----

    Bez znaczenia bo jest 50 na jezdni. Tylko - najpierw wypadałoby ją
    wyekzekwofać, bo inaczej to trochę hipokryzją zajeżdza, pod drugie oni
    nie zatrzymali go za jazdę chodnikiem tylko na rowerze, po trzecie nijak
    nie powoduje to że powinni mu w gaciach szukać drugiego roweru.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 65. Data: 2023-01-24 22:13:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2023 o 15:20, J.F pisze:

    > No wszedl im delikwent na linie strzału, ale chyba mozemy pochwalic -
    > bo nie zastrzelili.

    A mogli zabić:P

    --
    Shrek