  • 1. Data: 2023-01-22 18:57:27
    Temat: Re: [media] wjechał pan pod zakaz ...
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Shrek w
    <news:tqjs91$6nr$17$Shrek@news.chmurka.net>:

    > Do domu zabrać?

    Tego co nie zjemy -- tak trudno pojąć... ;P

    > nie umawiam się z męzczyznami z internetu.

    Dobrze, podsumowując:

    - jesteś tchórzem w rzeczywistym świecie;
    - boisz się bezpośredniego spotkania;
    - tak samo bałeś się 3 lata temu;
    - udajesz guru na wielu grupach usenetowych w hierarchii pl

    Mam cię.

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    FUT: pl.test
    --