  • 41. Data: 2023-01-23 11:24:34
    Temat: Re: Pismaki pierdolone!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Jan 2023 01:26:53 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Był powód do legitymowania rowerzysty, ale kilku oszołomów rozpętało
    > burzę medialną, że to bezprawie. policjanci też czytają media. Uznali,

    A kulsony ten powod znali, zanim legitymowali, czy to "komendant
    kazal"

    > że co będą szli "pod prąd". W sumie nie ich rury. Zrobili, co musieli.
    > Być może zrozumiesz ile złego robią takie nagonki. Nie każdemu chce się
    > z idiotami przepychać.

    Szczegolnie jak sie robi glupią minę do kamery ...

    > NA pewno samo nurkowanie przestępstwem nie było. Może wykroczeniem.
    > Gdyby ich zatrzymali, to zaraz by tu kilku ludzi napisało, ze w sumie to
    > brak podstaw.

    A podstawe do zatrzymania kiedy sie podaje ?

    > Przecież wystarczyło zapytać o dane i pouczyć.

    i ze slipek ma paszport wyjąć?

    > Idiota lata
    > po jakimś ważnym obiektem z aparatem,

    "po", "pod" czy "obok" ?

    > przyjeżdża policjant i pyta czemu,
    > a tu już hejt, że ograniczają jego prawa.

    a) wolno chodzic obok waznego obiektu i fotografować ?

    b) wolno policjantowi tak spokojnych ludzi zaczepiac?

    c) to niech powie, ze realizuje dzialania prewencyjne i pilnuje
    prywatnej rafinerii, albo prywatnej willi.

    d) ale czy to wystarczajace uzasasnienie ?

    > Dziennik Wojewody, to nie jest jakieś poczytne czasopismo. Nie wiem, ile
    > osób wie, że w tamtym rejonie nie wolno nurkować. Policjanci pewne
    > uznali podobnie. Pouczyli i wskazali właściwy kierunek. Dla porządku
    > wylegitymowali, ale że nie mieli zamiaru z tym nic więcej robić, to może
    > i nie przyłożyli się do tego jakoś szczególnie.

    Jesli nie wolno, to chyba powinien byc jakis znak ?

    J.

  • 42. Data: 2023-01-23 13:13:02
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A to nie Ty najgłośniej krzyczałeś, że to naruszenie wolności? Może
    > usłyszano Twój głos?

    Czyli jakby nie usłyszano jego głosu, to funkcjonariusze na bank
    zajrzeliby tym nurkom w majty, czy przypadkiem nie schowali tam rowerów?

    > Może policjanci czytują to forum. A Ty zamiast się
    > z tego cieszyć, to teraz marudzisz. Może określ listę obiektów, koło
    > których jednak uważasz, ze warto legitymować :-)

    A ty serio nie widzisz różnicy pomiędzy legitymowaniem rowerzysty z
    powodu jazdy na rowerze, a legitymowaniem nurków, którzy nurkują koło
    naftoportu, gdy na świecie "uszkadzają się" podmorskie rury?
    Jeśli masz problem z określeniem kiedy i z jakiego powodu warto
    legitymować, a kiedy nie, to lepiej zmień pracę.
    Coraz więcej w waszych szeregach jest takich, którzy mają problem z
    wartościowaniem powodów. Np. kogo warto z wysięgnika obserwować przez
    okno, a kogo nie warto. Ty to nawet masz problem z określeniem z jakiego
    powodu warto, a kiedy nie warto, strzelać do rowerzysty z czołgu...
    Im szybciej tacy jak ty rzucą tę robotę (albo was wyrzucą) tym więcej
    normalnych ludzi będzie spać spokojniej.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 43. Data: 2023-01-23 13:35:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 23 Jan 2023 10:59:45 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Może określ listę obiektów, koło
    > których jednak uważasz, ze warto legitymować

    Na pewno warto legitymować przed siedzibą PiS, zwłaszcza kiedy dzieci piszą
    kredą po chodniku.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 44. Data: 2023-01-23 16:34:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 Jan 2023 13:44:19 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Tylko ja to postrzegam, jak akcje z Tygrysem w Warszawie. Nie jestem
    > pewien, czy policja akurat była najbardziej powołaną formacją do
    > realizacji interwencji w tym momencie. Poradzili sobie, jak umieli.
    > Tygrysa - zgodnie z Ustawą - Straż Miejska miała łapać przykładowo. Co

    To chyba ustawa juz po tygrysie.
    Zreszta nie SM, tylko "dzikie zwierzęta to zadanie gminy".
    I gmina sobie w przetargu wyznacza speca.

    > raz się takie sytuacje jednak zdarzają. Policja jest zawsze pod ręką, a
    > nikt nie jest doskonały i nie zna się na wszystkim.

    https://www.youtube.com/watch?v=B4fQFAag4O0

    mieli prawo, czy przekroczenie uprawnien ? :-)

    Na wodzie?

    J.

  • 45. Data: 2023-01-23 16:40:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A to nie Ty najgłośniej krzyczałeś, że to naruszenie wolności? Może
    > usłyszano Twój głos? Może policjanci czytują to forum. A Ty zamiast się
    > z tego cieszyć, to teraz marudzisz.

    Może - ale wolałbym jakby działali w zakresie prawa:P

    > Może określ listę obiektów, koło
    > których jednak uważasz, ze warto legitymować :-)

    Zacznijmy od ciebie, bo wykazaujesz się daleko idącą niekonsekwencją;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 46. Data: 2023-01-23 16:41:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2023 o 13:13, Kviat pisze:

    > Czyli jakby nie usłyszano jego głosu, to funkcjonariusze na bank
    > zajrzeliby tym nurkom w majty, czy przypadkiem nie schowali tam rowerów?

    Naftoportu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 47. Data: 2023-01-23 16:43:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2023 o 16:34, J.F pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=B4fQFAag4O0
    >
    > mieli prawo, czy przekroczenie uprawnien ? :-)

    Ło kurwa. Szczęście że kolesia nie zastrzelili...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 48. Data: 2023-01-23 22:06:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Na wodzie?
    A jest gdzieś napisane, ze nie wolno na wodzie?
    --
    Robert Tomasik

  • 49. Data: 2023-01-23 22:09:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.01.2023 o 11:24, J.F pisze:
    > Jesli nie wolno, to chyba powinien byc jakis znak ?

    Powinno być naniesione na mapie przede wszystkim i pewnie jest.m tyle,
    ze takie łódki, to przeważnie map nie używają.

    --
    Robert Tomasik

  • 50. Data: 2023-01-24 00:58:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-01-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ło kurwa. Szczęście że kolesia nie zastrzelili...

    Myślisz, że z koła łowieckiego?

    --
    Marcin