  • 11. Data: 2005-01-19 19:30:22
    Temat: Re: OpenOffile PL - legalny ?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    [...]

    > łopaty po ręką nie mam

    > $ host www.ux.pl
    > www.ux.pl is an alias for zion.ux.pl.
    > zion.ux.pl has address 212.106.138.4

    > sprawdzam numer ip serwera www.ux.pl

    hehehe, moze to ten tajny sponsor strategiczny ruchu Open Source, o
    ktorym kiedys ktorys w wierchuszki msowej mowil "ktos za to musi
    placic" :PPP

    Sugeruje tez np: http://www.dns.pl/cgi-bin/whois.pl

    j.

  • 12. Data: 2005-01-19 19:53:52
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > hehehe, moze to ten tajny sponsor strategiczny ruchu Open Source, o
    > ktorym kiedys ktorys w wierchuszki msowej mowil "ktos za to musi
> [...]

    nie ucz ojca.... ;-)

    zyga

  • 13. Data: 2005-01-19 20:06:36
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 19/01/2005 16:11, januszek wrote :

    > Wejdz na www.ux.pl i zamow sobie pakiet z licenja komercyjna
    > za 149 zl netto. Masz swiety spokoj, najlepsza polska kompilacje
    > fakture, licencje i roczny suport. IMHO warto.

    Można też pobrać za darmo, ale ponieważ moim zdaniem ludzie z ux.pl
    postępują uczciwie warto im zapłacić.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed

  • 14. Data: 2005-01-19 20:58:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    > nie ucz ojca.... ;-)

    To z mysla o kibicach :P

    j.

    --
    Na stronie http://napisy.ussbrowarek.org/
    - Jak robić napisy, żeby widz był z nich zadowolony?

  • 15. Data: 2005-01-19 21:08:59
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to środa, 19 stycznia 2005 20:17, gdy js napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Ja to znam z zycia, to nie byl odosobniony przypadek.
    > Poza tym skoro staroc, to jak to rozwiazac? Tak by moc to obronic w razie
    > kontroli?

    a) Kup u UXów (około 120zł pudełko, ponizej 100zł OEM) (http://www.ux.pl/)
    lub
    b) nie wpisuj tego nigdzie. Kontrola z US nie sprawdza przecież komputerów i
    licencji.

    Proponuję (a). Dla przedsiębiorstwa 120zł to przecież nie jest majątek.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 16. Data: 2005-01-19 21:14:41
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to środa, 19 stycznia 2005 19:13, gdy Zygmunt M. Zarzecki napisał(a)
    coś na pl.soc.prawo. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > warto co? albo co dostaniesz za te 149zł?

    a) Pomoc techniczną przez pocztę elektroniczną
    b) świadomość wsparcia producenta
    c) spokój ducha w postaci FV

    > inetnum: 212.106.138.0 - 212.106.138.255
    > netname: CIDG
    > descr: Centrum Informatyki Diecezji Gliwickiej
    > descr: Gliwice, Poland
    > country: PL
    >
    > a tu do kogo "nalezy" ip
    > i czarno na białym stoi
    > ;-)

    Wiesz, rejestracja IP jeszcze o niczym nie świadczy.

  • 17. Data: 2005-01-20 00:09:04
    Od: WodnikJaqb <w...@o...pl>

    Użytkownik js napisał:

    > Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    > <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    > wiadomości news:cslt9e$nij$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No i super, a ja znam przypadki, gdzie kontrola z US potraktowala Linuxa
    > i Open Office jako odpowiednik M$ oprogramowania. Poniewaz nie bylo jak
    > ustalic cen, bo oprogramowanie bylo sciagniete z Sieci, przyjeto wartosc
    > analogicznych produktow M$. Oczywiscie od bezplatnie uzyskanych
    > swiadczen nalezalo odporwadzic odpowiednio naliczony podatek.
    > Wlasnie dlatego wiele firm profilaktycznie kupuje OO, czy Linuxy. Maja
    > faktury = maja spokoj.

    znajomy mial podobny przypadek. w us powiedziano mu, ze jesli instaluje
    darmowe oprogramowanie np zamieszczone w gazecie to MUSI miec na nia
    fakture. kupil zatem ktores pismo z OO i po sprawie.

    Wodnik

  • 18. Data: 2005-01-20 10:16:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > znajomy mial podobny przypadek. w us powiedziano mu, ze jesli instaluje
    > darmowe oprogramowanie np zamieszczone w gazecie to MUSI miec na nia
    > fakture. kupil zatem ktores pismo z OO i po sprawie.

    a jezeli sciagnie z internetu darmowy soft? :-)

    P.

  • 19. Data: 2005-01-20 10:39:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    [...]

    > a jezeli sciagnie z internetu darmowy soft? :-)

    Wtedy wszystko zalezy od indywidulnej postawy i jego, i tego, kto go bedzie
    kontrolowal. Koniec koncow, po kilkunastu miesiacach i wielu odwolaniach
    i tak wyjdzie na jego ;P Tyle, czy te zaoszczedzone 149,- jest tego warte? ;PPP

    j.

  • 20. Data: 2005-01-20 11:09:26
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    WodnikJaqb wrote:

    [...]

    > znajomy mial podobny przypadek. w us powiedziano mu, ze jesli instaluje
    > darmowe oprogramowanie np zamieszczone w gazecie to MUSI miec na nia
    > fakture. kupil zatem ktores pismo z OO i po sprawie.

    Przestancie ludziom mieszac w glowach...

    To, co mile panie w US mowia jest coprawda cenna wskazuwka
    (tu podziekowania dla milych Pan z US),
    niemniej jednak nie jest to ani zrodlo prawa w RP.
    ani oficjalna jego wykladnia.

    Jesli gazeta daje darmowa wersje "darmowego programu",
    nie trzeba zzadnych papierkow, ale tez nie wpisuje sie tego do rejestru
    (podobniejaknie wpisuje sie do ksiag swiatla slonecznego i
    powietrza, ktorym oddychamy.

    Jesli gazeta wydaje wersje KOMERCYJNEGO programu
    z licencja "DLA CZYTELNIKOW", trzeba miec owo czasopiosmo,
    a wiec i papierek na niego...

    Chyba ze jest sie wyznawca jeszcze bardziej liberalnych
    teorii i lubi spory z milymi Paniami z US.

    Boguslaw