  • 1. Data: 2005-01-19 12:29:50
    Temat: opieszalosc sadu
    Od: "RadekCB1" <r...@w...pl>

    Witam.

    Jestem w trakcie sprawy o rente z tytulu niezdolnisci do pracy. Sprawa
    ogolnie ciagnie sie juz ponad rok.
    rozprawa - badanie u bieglego - decyzja bieglego - rozprawa, trwa to juz
    ponad 3 miesiace (takich wizyt u bieglego bylo kilka)
    Z moich informacji wynika, ze sedzina przetrzymywala akta mojej sprawy w
    domu przez 2 miesiace nic w sprawie nie robiac, dopiero po mojej interwencji
    w sekretariacie sadu cos sie ruszylo. Mianowicie zostalo wyslane pismo do
    szpitala o udostepnienie dokumentacji z leczenia i mialo to wszystko byc
    skierowane do bieglego. Jak narazie cisza, dostalem tylko oswiadczenie o
    dopuszczeniu dowodu z opini uzupelniajacej bieglego sadowego. Ilez mozna
    czekac?

    Czy w wypadku opieszalosci sadu wystarczy zlozyc skarge do sadu wyzszej
    instancji czy tez trzeba skladac pozew?

    Jesli wystarczy skarga, jakie tresci powinna zawierac?
    Jake terminy obowiazuja sad i bieglych sadowych?

    RadekCB1

  • 2. Data: 2005-01-19 13:56:02
    Temat: Re: opieszalosc sadu
    Od: "..::SebOLO::.." <b...@s...pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2005 13:29:50 +0100, RadekCB1 <r...@w...pl> napisał:

    > Czy w wypadku opieszalosci sadu wystarczy zlozyc skarge do sadu wyzszej
    > instancji czy tez trzeba skladac pozew?
    >
    > Jesli wystarczy skarga, jakie tresci powinna zawierac?
    > Jake terminy obowiazuja sad i bieglych sadowych?

    Ten temat był już przerabiany dużo razy. Poszukaj w archiwum grupy...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... Pozdro... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 3. Data: 2005-01-19 15:54:32
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2005 14:56:02 +0100, ..::SebOLO::.. <b...@s...pl>
    napisał:

    > Ten temat był już przerabiany dużo razy. Poszukaj w archiwum grupy...

    zwłaszcza o tym, że każda skarga na opieszałość powoduje wstrzymanie pracy
    na kilka tygodni...

    --
    Falkenstein
    skazania.