  • 1. Data: 2005-01-19 13:59:42
    Temat: Ile moze zajac komornik?
    Od: "prodrive" <U...@p...fm>

    Witam

    Mam pytanie. Ile moze zajac komornik pracownikowi z pensji jesli ten jest
    zatrudniony na 1/4 eatu i zarabia ok. 167 pln?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-19 16:01:30
    Temat: Re: Ile moze zajac komornik?
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik prodrive napisał:

    > Mam pytanie. Ile moze zajac komornik pracownikowi z pensji jesli ten jest
    > zatrudniony na 1/4 eatu i zarabia ok. 167 pln?

    To jedyne zrodlo utrzymania? Egzekucja ma byc prowadzona na zaspokojenie
    czego ?

    Art. od 87 do 91 KP (Kodeks Pracy).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-01-19 16:21:45
    Od: "prodrive" <U...@p...fm>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > To jedyne zrodlo utrzymania? Egzekucja ma byc prowadzona na zaspokojenie
    > czego ?

    Tak to jedyne jego zdrodlo utrzymania. Zaspokojenie platnosci wobec spolki
    zoo za czynsz (wynajmowal lokal pod dzialalnosc)

  • 4. Data: 2005-01-19 16:35:40
    Od: "..::SebOLO::.." <b...@s...pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2005 14:59:42 +0100, prodrive <U...@p...fm>
    napisał:

    > Witam
    >
    > Mam pytanie. Ile moze zajac komornik pracownikowi z pensji jesli ten jest
    > zatrudniony na 1/4 eatu i zarabia ok. 167 pln?

    Teoretycznie 40% wynagrodzenia czyli ok. 66 zł w tym przypadku...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... Pozdro... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 5. Data: 2005-01-19 19:00:24
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2005 17:35:40 +0100, ..::SebOLO::.. naskrobał(a):

    po przeliczeniu do minimum socjalnego.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org