  • 1. Data: 2005-01-19 13:53:43
    Temat: nieobowiazujace rozporzadzenie
    Od: "bwp" <z...@e...fr>

    mam nastepujące pytanie:
    gdy zdałem pewien egzamin i uzyskałem prawo do nagrody zgodnie z
    rozporządzeniem Ministra ON obowiązującym wtedy. Złożyłem wniosek teraz o te
    nagrodę jednak teraz obowiązuje inne rozporządzenie, które nie uwzględnia
    takiej nagrody.
    Wiec jezeli nabylem prawo do nagrody to czy teraz juz je stracilem? Czy moze
    mam prawo powolac sie na rozporzadzenie, ktore teraz juz jest
    nieobowiazujace ale obowiazywalo w dniu zdania egzaminu i nabycia praw do
    nagrody?

    bede wdzieczny za pomoc
    pozdrawiam
    Robert