  • 1. Data: 2005-01-19 12:15:26
    Temat: zmiana zameldowania - jakie formalności?
    Od: "Dominika" <d...@w...pl>

    Witam.
    Przeprowadziłam się i zmieniłam adres zameldowania, kogo muszę powiadomić o
    tym fakcie i ile mam czasu? Czy muszę zmienić prawo jazdy i paszport?
    Pozdrawiam
    Dominika

  • 2. Data: 2005-01-19 12:32:24
    Temat: Re: zmiana zameldowania - jakie formalności?
    Od: "MIS" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Dominika" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przeprowadziłam się i zmieniłam adres zameldowania, kogo muszę powiadomić
    > o tym fakcie i ile mam czasu? Czy muszę zmienić prawo jazdy i paszport?

    Dowód osobisty, prawo jazdy, dowód rejestracyjny pojazdu wraz z tablicami.
    Zawiadomienie urzędu skarbowego o zmianie adresu zamieszkania (NIP1 lub
    inny - nie pamiętam nazwy) - w aktualnym urzędzie zgodnym z nowym miejscem
    zamieszkania
    Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą to również:
    - Wpis do ewidencji działalności gospodarczej
    - NIP1 w urzędzie skarbowym gdzie prowadzisz działalość
    - Zmiana regon w urzędzie statystycznym
    - Aktualizacja danych w ZUS.
    Tyle pamiętam.
    Może jeszcze coś jest ... :)
    MIS

  • 3. Data: 2005-01-19 12:33:16
    Od: "MIS" <a...@o...pl>

    Dodam jeszcze, że paszportu nie trzeba zmieniać.
    MIS

  • 4. Data: 2005-01-19 12:40:24
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    MIS napisał(a):

> [...]
    > - Wpis do ewidencji działalności gospodarczej
    > - NIP1 w urzędzie skarbowym gdzie prowadzisz działalość

    Jak masz konto to i w banku by wypadało powidomić....

  • 5. Data: 2005-01-19 12:43:38
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    MIS wrote:

> [...]
    > - Wpis do ewidencji działalności gospodarczej
    > - NIP1 w urzędzie skarbowym gdzie prowadzisz działalość

    Tak..
    Jak sie ma to :
    pracodawca (on tez musi zmienic ZUS i na koniec roku US (na pit 11)
    Bank - juz ktos pisal, ale zeby nie bylo drabinki.

    Boguslaw

  • 6. Data: 2005-01-19 13:26:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    bo wrote:
> [...]
    NIP-3 dla osób bez działalności. 30 dni od daty zmiany. W praktyce
    wszyscy wysyłają razem z zeznaniem rocznym.

    wypisać się ze starej przychodni, wziąc papierek, że się wypisało i
    zapisać się do nowej.

    no i wszędzie tam gdzie jeszcze mają twój adres.
    Ja np. pomyślałem o funduszach emerytalnych, ubezpieczenie jeśli gdziesz
    masz.

  • 7. Data: 2005-01-19 15:30:30
    Od: "Robertus" <r...@p...pl>

    > Tak..
    > Jak sie ma to :
    > pracodawca (on tez musi zmienic ZUS i na koniec roku US (na pit 11)
    > Bank - juz ktos pisal, ale zeby nie bylo drabinki.

    I jeszcze Otwarty Fundusz Emerytalny (o ile dotyczy)

    --
    Robertus

  • 8. Data: 2005-01-20 10:11:52
    Od: "Dominika" <d...@w...pl>