  • 1. Data: 2005-01-19 14:22:10
    Temat: OpenOffile PL - legalny ?
    Od: komar77r <k...@o...pl>

    mam zamiar zainstalować na komputerze w firmie ten pakiet, w
    w wersji pl, pobrany bezp. ze strony

    czy ta wersja jest rozprowadzana w 100% jako GPL czy też ma
    jakieś ograniczenia co do komercyjnej działalności
    (słyszałem że wersja polska jest rozprowadzana na troche
    innej linencji niż oryginał angielski )

  • 2. Data: 2005-01-19 14:33:43
    Temat: Re: OpenOffile PL - legalny ?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > czy ta wersja jest rozprowadzana w 100% jako GPL czy też ma
    > jakieś ograniczenia co do komercyjnej działalności
    > (słyszałem że wersja polska jest rozprowadzana na troche
    > innej linencji niż oryginał angielski )

    trzymaj sie z daleka od openoffice.com.pl tu frajerow szukaja

    mozesz sobie sciagnac za darmo z openoffice.pl lub tez tam kupic
    jezeli lubisz pudelka, ale gdzies za 1/4 ceny openoffice.com.pl .

    A GPL jak najbardzioej mozesz uzywac, i nie musisz miec na to zadnych
    faktur.

    P.

  • 3. Data: 2005-01-19 15:06:29
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    komar77r wrote:
> [...]
    > jakieś ograniczenia co do komercyjnej działalności
    > (słyszałem że wersja polska jest rozprowadzana na troche

    http://download.openoffice.org/1.1.4/contribute.html
    ?continue=http://www.openoffice.pl/

    You are about to download OpenOffice.org.
    When you press the "Continue to Download" button below you will be
    redirected to start the download you have just selected.

    Before doing so, we would like to remind you of some opportunities for
    contribution. OpenOffice.org is provided to you at no charge, and you
    ^^^^^^^^^
    zyga

  • 4. Data: 2005-01-19 15:11:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    komar77r napisał(a):

    > mam zamiar zainstalować na komputerze w firmie ten pakiet, w
    > w wersji pl, pobrany bezp. ze strony

    Wejdz na www.ux.pl i zamow sobie pakiet z licenja komercyjna
    za 149 zl netto. Masz swiety spokoj, najlepsza polska kompilacje
    fakture, licencje i roczny suport. IMHO warto.

    j.

    --
    Na stronie http://napisy.ussbrowarek.org/
    - Jak robić napisy, żeby widz był z nich zadowolony?

  • 5. Data: 2005-01-19 17:19:04
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Wejdz na www.ux.pl i zamow sobie pakiet z licenja komercyjna
    > za 149 zl netto. Masz swiety spokoj, najlepsza polska kompilacje
    > fakture, licencje i roczny suport. IMHO warto.

    warto co?
    btw, księża robią software? świat się kończy ;-)

    zyga

  • 6. Data: 2005-01-19 17:38:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    [...]

    > warto co?
    > btw, księża robią software? świat się kończy ;-)

    O czym Ty do mnie rozmawiasz? :) Prosze o jakas lopatologiczna
    wersje... :)

    j.

  • 7. Data: 2005-01-19 18:13:21
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > [...]

    warto co? albo co dostaniesz za te 149zł?

    > O czym Ty do mnie rozmawiasz? :) Prosze o jakas lopatologiczna
    > wersje... :)

    łopaty po ręką nie mam

    $ host www.ux.pl
    www.ux.pl is an alias for zion.ux.pl.
    zion.ux.pl has address 212.106.138.4

    sprawdzam numer ip serwera www.ux.pl

    $ whois 2...@w...ripe.net
    [Querying whois.ripe.net]
    [whois.ripe.net]
    % This is the RIPE Whois query server #2.
    % The objects are in RPSL format.
    %
    % Rights restricted by copyright.
    % See http://www.ripe.net/db/copyright.html

    inetnum: 212.106.138.0 - 212.106.138.255
    netname: CIDG
    descr: Centrum Informatyki Diecezji Gliwickiej
    descr: Gliwice, Poland
    country: PL

    a tu do kogo "nalezy" ip
    i czarno na białym stoi
    ;-)

    zyga

  • 8. Data: 2005-01-19 19:03:25
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:cslt9e$nij$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Before doing so, we would like to remind you of some opportunities for
    > contribution. OpenOffice.org is provided to you at no charge, and you

    No i super, a ja znam przypadki, gdzie kontrola z US potraktowala Linuxa i
    Open Office jako odpowiednik M$ oprogramowania. Poniewaz nie bylo jak
    ustalic cen, bo oprogramowanie bylo sciagniete z Sieci, przyjeto wartosc
    analogicznych produktow M$. Oczywiscie od bezplatnie uzyskanych swiadczen
    nalezalo odporwadzic odpowiednio naliczony podatek.
    Wlasnie dlatego wiele firm profilaktycznie kupuje OO, czy Linuxy. Maja
    faktury = maja spokoj.

    --
    Haha! Mam gmail!
    Oto podymne :

  • 9. Data: 2005-01-19 19:04:10
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > No i super, a ja znam przypadki, gdzie kontrola z US potraktowala Linuxa
    > i Open Office jako odpowiednik M$ oprogramowania. Poniewaz nie bylo jak

    staroć, tzn. stara sprawa

    zyga

  • 10. Data: 2005-01-19 19:17:04
    Od: "js" <j...@i...pl>

    wiadomości news:csmb0e$j72$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > staroć, tzn. stara sprawa

    Ja to znam z zycia, to nie byl odosobniony przypadek.
    Poza tym skoro staroc, to jak to rozwiazac? Tak by moc to obronic w razie
    kontroli?