  • 1. Data: 2005-01-19 14:24:06
    Temat: Jak odnaleźć właścicieli działek
    Od: "Wojtek" <omeganet__B-E_Z@S-P_AMu__poczta.onet.pl>

    Witam,

    Mam na oku kilka działek. Widac, że stoją puste. Rozmowy u okolicznych sąsiadów nic
    nie dają.
    Jak dotrzec do ich właścicieli?
    Problemem jest to, że nawet nie znam numerów tych działek (tzn. jest to pas ziemi,
    ale na ile działek podzielony to nie wiem).
    Czy mogę jako "osoba z zewnątrz" w geodezji załatwić sobie mapę aby ustalić dokładną
    lokalizację tych działek?
    A jeśli tak to co dalej? Iść do ksiąg wieczystych i spisywać adresy właścicieli? One
    tam są? - a jak nie - to gdzie - w ewidencji gminy?
    Gdzieś te dane są, pytanie czy ogólnie dostępne.
    Z góry dziękuję za pomoc.

    --
    WWWojtas

  • 2. Data: 2005-01-19 17:33:15
    Temat: Re: Jak odnaleźć właścicieli działek
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <omeganet__B-E_Z@S-P_AMu__poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cslqi8$gkm$1@news.onet.pl...

    Najpierw wizyta w Wydziale geodezji Urzędu Powiatowego. Tam Ci podadzą
    numery ksiąg wieczystych. podadzą też przypuszczalnych właścicieli. Na pewno
    ustalisz w księgach wieczystych.

  • 3. Data: 2005-01-19 19:23:01
    Od: "js" <j...@i...pl>

    > Na pewno
    > ustalisz w księgach wieczystych.

    O ile dane sa aktualne

    --
    Haha! Mam gmail!
    Oto podymne :

  • 4. Data: 2005-01-19 23:59:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "js" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > O ile dane sa aktualne

    Wiesz, nie ma nic pewnego na tym świecie. W każdym razie na pewno będzie to
    silna baza wyjściowa do poszukiwań.

  • 5. Data: 2005-01-20 09:20:55
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Robert Tomasik napisał
> [...]
    podadzą
    > numery ksiąg wieczystych. podadzą też przypuszczalnych właścicieli.

    Nie powinni w wydziale geodezji podawac osobom postronnym zadnych
    nazwisk, ani rzeczywistych ani przypuszczalnych wlascicieli. Jedynie
    nr ksiegi.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 6. Data: 2005-01-20 14:34:42
    Od: poreba <d...@p...com>

    "MałGosia" <g...@o...pl> popełnił 20 sty 2005 na pl.soc.prawo
    utwór news:csnt85$sau$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Nie powinni w wydziale geodezji podawac osobom postronnym zadnych
    > nazwisk, ani rzeczywistych ani przypuszczalnych wlascicieli.
    Ależ pytający nie jest żaden postronny! On chce te działki kupić.

    --
    pozdro
    poreba

  • 7. Data: 2005-01-20 22:32:47
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 20/01/2005 10:20, MałGosia wrote :
> [...]
    >

    > Nie powinni w wydziale geodezji podawac osobom postronnym zadnych
    > nazwisk, ani rzeczywistych ani przypuszczalnych wlascicieli. Jedynie

    Dlaczego nie powinni? Moim zdaniem powinni.
    Art. 24 ust. 2 Prawa geodezyjnego i kartograficznego mówi, że
    "Informacje o gruntach, budynkach i lokalach zawarte w operacie
    ewidencyjnym są jawne."
    Interes prawny jest niezbędny do wyciągnięcia wypisu bądź wyrysu z
    ewidencji -- art. 24 ust. 3 tejże ustawy
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)