  • 31. Data: 2022-06-23 18:21:47
    Temat: Re: Ojciec poszukuje dziecka
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 23.06.2022 o 17:37, Animka pisze:

    > Zastanawiające jest, że ojciec zaczął szukać córki dopiero po 40 latach.
    > Może popełniła samobójstwo, albo ojciec ją zamordował.

    Nie ma szans, żeby zawieść się na Kai. ;)
    Kaja, jak zwykle, w formie!
    :D

    --
    -
    Akarm

  • 32. Data: 2022-06-23 18:45:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 23 czerwca 2022 o 15:41:29 UTC+2 nadir napisał(a):
    > Cały bajer takiego "nieporwania" polega na tym, że na pozostawione
    > hasło/list - "jadę do pracy, nie szukaj mnie - kiedyś wrócę" Policja,
    > mniej lub bardziej uzasadnione, podejrzenia rodziny spuszcza od razu na
    > drzewo.

    No to życiowy protip do zapamiętania - takiego listu nigdy kulsonom nie pokazywać...

    A żeby nie było tak smutno (choć i tak Animki nie przebiję ;) to dodam inny życiowy
    protip, wyczytany:
    "Grałem w golfa z 70-latkiem, extra gość, wesoły i cały czas dawał mi życiowe
    protipy.
    Najlepszy był na koniec, jak odprowadzałem go na parking.
    Powiedział: "Na parkingu nic do mnie nie mów. Podwozi mnie żona, a ona myśli, że
    ogłuchłem 5 lat temu."" ;>

  • 33. Data: 2022-06-23 20:35:58
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-06-23 o 18:10, Akarm pisze:

    > Nie ma szans, żeby zawieźć się na Kai!
    > :D

    Pogromco błędów ortograficznych.
    Gdzie się chciałeś zawieźc?

    --
    animka

  • 34. Data: 2022-06-23 20:38:12
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-06-23 o 18:21, Akarm pisze:

    > Nie ma szans, żeby zawieść się na Kai. ;)
    > Kaja, jak zwykle, w formie!
    > :D

    No, dobra. Poprawiłeś byka :-)

    --
    animka

  • 35. Data: 2022-06-23 20:45:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Zastanawiające jest, że ojciec zaczął szukać córki dopiero po 40 latach.
    > Może popełniła samobójstwo, albo ojciec ją zamordował.

    To 40 lat, skąd. Fakt, że średnio toi było napisane i wyszło mi 22 lata,
    ale faktycznie dziewczyna wyjechała 2 lata. Co oczywiście nie wyklucza
    morderstwa no i nie wiemy, czy wcześniej nie szukał.

    --
    Robert Tomasik

  • 36. Data: 2022-06-23 21:55:46
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 23.06.2022 o 20:35, Animka pisze:

    > Pogromco błędów ortograficznych.
    > Gdzie się chciałeś zawieźc?

    Literówka każdemu może się przytrafić, naciska się klawisz obok - to nie
    jest błąd ortograficzny, chociaż w tym przypadku tak wygląda. :D
    Przeczytałem po wysłaniu, od razu rzuciło mi się w oczy i wycofałem
    wiadomość. Ale, jak widać, niezbyt dobrze wyszło to usunięcie. Post
    zniknął tylko w moim komputerze, hehehe! :D

    --
    -
    Akarm

  • 37. Data: 2022-06-23 22:55:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-06-23 o 21:55, Akarm pisze:

> [...]
    > wiadomość. Ale, jak widać, niezbyt dobrze wyszło to usunięcie. Post
    > zniknął tylko w moim komputerze, hehehe! :D

    Tak sobie pomyślałam jak zobaczyłam Twoją poprawkę. :D

    Teraz to chyba żaden serwer nie obsługuje canceli, a neostrada to od nigdy.

    --
    animka