  • 21. Data: 2022-06-22 19:35:29
    Temat: Re: Ojciec poszukuje dziecka
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 22 czerwca 2022 o 18:36:53 UTC+2 Liwiusz napisał(a):

    > To "przestało się podobać" to właśnie taka analogiczna "odpowiedź z d4,
    > nie liczy się [...]"

    Bo nie jest sednem "przestało się podobać" - choć jest jak najbardziej bazą - ale
    prawdziwa
    nadbudowa i sedno to "zaczęto jej utrudniać powrót".
    Wtedy to już jest porwanie?
    Czy nie, bo żeby było porwanie, to musi być porwanie od samego początku? ;P

  • 22. Data: 2022-06-22 20:02:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 22.06.2022 o 17:42, Liwiusz pisze:

    > A każdy mężczyzna narzędzie gwałtu nosi przy sobie, więc prewencyjnie...

    Ale co to ma do rzeczy?
    Skoro można upozorować samobójstwo, i takie rzeczy się sprawdza/bada,
    mniej lub bardziej udolnie, to można też upozorować "nieporwanie".

  • 23. Data: 2022-06-22 21:55:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-06-22 o 20:02, nadir pisze:

    > Ale co to ma do rzeczy?
    > Skoro można upozorować samobójstwo, i takie rzeczy się sprawdza/bada,
    > mniej lub bardziej udolnie, to można też upozorować "nieporwanie".

    Ale potrzeba do tego uzasadnionych podejrzeń.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2022-06-22 22:06:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.06.2022 o 08:19, Monika Głowacka pisze:
    > Jakie możliwości prawne i bezprawne ma ojciec aby znaleźć dziecko ? To
    > córka.

    Z rachunku wychodzi, że darzenie to miało miejsce 22 lata temu. Moim
    zdaniem, jakby córka chciała, to by się z nim skontaktowała. Można
    próbować tzw. otwartych źródeł. Jest to legalne, choć nie gwarantuje
    sukcesu. Pytanie, czy wobec niechęci córki do kontaktu ma to jakikolwiek
    sens praktyczny. Sugeruję poszukiwania po haśle OSINT :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 25. Data: 2022-06-22 23:00:55
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > sukcesu. Pytanie, czy wobec niechęci córki do kontaktu ma to jakikolwiek
    > sens praktyczny. Sugeruję poszukiwania po haśle OSINT :-)

    Jakiego rachunku? Napisał, że córka uciekła mając lat 18. Teraz ma 20,
    czyli to było dwa lata temu.

    MJ

  • 26. Data: 2022-06-23 00:34:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.06.2022 o 23:00, Michał Jankowski pisze:

    > Jakiego rachunku? Napisał, że córka uciekła mając lat 18. Teraz ma 20,
    > czyli to było dwa lata temu.

    To się pomyliłem i szanse znalezienia są większe, ale reszta mojej
    porady pozostaje ważna.

    --
    Robert Tomasik

  • 27. Data: 2022-06-23 00:55:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-22, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wtedy nie, chyba nie, ale potem to roznie moglo byc.

    Będziesz musiał jakoś przekonać odpowiednie organy w tym względzie.

    --
    Marcin

  • 28. Data: 2022-06-23 15:41:27
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 22.06.2022 o 21:55, Liwiusz pisze:

    > Ale potrzeba do tego uzasadnionych podejrzeń.

    Cały bajer takiego "nieporwania" polega na tym, że na pozostawione
    hasło/list - "jadę do pracy, nie szukaj mnie - kiedyś wrócę" Policja,
    mniej lub bardziej uzasadnione, podejrzenia rodziny spuszcza od razu na
    drzewo.

  • 29. Data: 2022-06-23 17:37:41
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-06-23 o 15:41, nadir pisze:

> [...]
    > hasło/list - "jadę do pracy, nie szukaj mnie - kiedyś wrócę" Policja,
    > mniej lub bardziej uzasadnione, podejrzenia rodziny spuszcza od razu na

    Zastanawiające jest, że ojciec zaczął szukać córki dopiero po 40 latach.
    Może popełniła samobójstwo, albo ojciec ją zamordował.

    --
    animka

  • 30. Data: 2022-06-23 18:10:31
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 23.06.2022 o 17:37, Animka pisze:

    > Zastanawiające jest, że ojciec zaczął szukać córki dopiero po 40 latach.
    > Może popełniła samobójstwo, albo ojciec ją zamordował.

    Nie ma szans, żeby zawieźć się na Kai!
    :D

    --
    -