  • Data: 2012-04-03 23:08:53
    Temat: Legalność oprogramowania
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W niedalekich planach mam zamiar rozpocząć działalność gospodarczą
    związaną po części z komputerem. Nie licząc 2-3 programów, które zakupię
    pozostaje jeszcze kwestia legalności oprogramowania darmowego dla
    użytkowników domowych - i tu mam kilka pytań:
    -w momencie, kiedy zaczynam używać komputera "domowego" do działalności
    zarobkowej automatycznie staje się on "firmowy" - czyli całe
    oprogramowanie jakie na nim mam musi być w wersji komercyjnej ?
    -czy to tyczy się programów, których nie wykorzystuję do celów
    zarobkowych ? - powiedzmy, że zarabiam na programowaniu to czy na tym
    kompie mogę mieć przeglądarkę plików graficznych w wersji dla
    użytkowników domowych
    -innego komputera domowego mam zamiar używać (oprócz normalnego domowego
    użytku) jako backup danych zarobkowych - czy on także zmieni statu na
    "firmowy"
    -w przypadku kontroli czy będą się czepiali innych domowych PC i
    próbowali udowodnić, że na nich też powinno być oprogramowanie komercyjne