  • Data: 2007-03-31 20:46:51
    Temat: "Laczenie biletow"
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdeczni.

    Poniewaz regulamin przewoznika (chodzi o warszawska komunikacje miejska)
    nie odpowiedzial na moje pytanie, moze ktos z Was mi pomoze. W
    uproszczeniu moje pytanie brzmi: czy bilety mozna laczyc? Czasem u
    kierowcy nie mozna kupic biletu normalnego, kupujemy dwa ulgowe (ze znizka
    50%). Oba bilety kasujemy ... ale czy jedziemy "legalnie", czy na gape?

    Kiedys modne tez byly przejazdy autobusami podmiejskimi: mialo sie
    miesieczny, dokupywalo ulgowy i wio. Teoretycznie, miesiecznym oplacilismy
    50% stawki za bilet, jednorazowym - drugie 50%. Legalnie czy na gape?

    Teraz sytuacja, ktora jutro bede cwiczyl: zapominalem podstemplowac
    legitymacje. Chce do biletu kwartalnego (ze znizka 50%) dokupic
    jednorazowy (na kolejne 50%). Bedzie sie to liczylo jako w pelni oplacony
    przejazd? Na chlopski rozum - powinno.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi na postawione pytania.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.