    From: ELCO <t...@n...pisz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Komornik - again
    Date: Tue, 09 Jan 2007 19:23:46 +0100

    Witam.
    Sciga mnie komornik z tytulu niezaplaconej kary dla operatora (+gsm).
    Obecnie zatrudniam sie u nowego pracowadwcy. Daje mi szeroki zakres
    wyboru rodzaju zatrudnienia. Czy jesli zostane zatrudniony na umowe
    zlecenie na kwote 200zl miesieczine to komornik moze mi zabierac to?
    Wiem ze przy umowie o prace jest kwota wolna od zajecia, a jak jest w
    innym przypadku? Co proponujecie jako najlepsze wyjscie?

    p.s. nie chce pracowac na czarno, oraz nie rozstrzasajcie prosze
    kwestii powstania oraz splacenia dlugu...

    Pozdrawiam serdecznie!
    ELCO.