  • 1. Data: 2007-01-09 18:23:46
    Temat: Komornik - again
    Od: ELCO <t...@n...pisz.pl>

    Witam.
    Sciga mnie komornik z tytulu niezaplaconej kary dla operatora (+gsm).
    Obecnie zatrudniam sie u nowego pracowadwcy. Daje mi szeroki zakres
    wyboru rodzaju zatrudnienia. Czy jesli zostane zatrudniony na umowe
    zlecenie na kwote 200zl miesieczine to komornik moze mi zabierac to?
    Wiem ze przy umowie o prace jest kwota wolna od zajecia, a jak jest w
    innym przypadku? Co proponujecie jako najlepsze wyjscie?

    p.s. nie chce pracowac na czarno, oraz nie rozstrzasajcie prosze
    kwestii powstania oraz splacenia dlugu...

    Pozdrawiam serdecznie!
    ELCO.

  • 2. Data: 2007-01-09 18:46:20
    Temat: Re: Komornik - again
    Od: "......." <...@...>

    ELCO napisał(a):
> [...]
    >
    > p.s. nie chce pracowac na czarno, oraz nie rozstrzasajcie prosze
    > kwestii powstania oraz splacenia dlugu...

    Komornik !!!!! kurwa przez takich jak ty pedale Polska to bagno

  • 3. Data: 2007-01-09 20:09:20
    Od: ELCO <t...@n...pisz.pl>

    ....... napisał(a):

    > Komornik !!!!! kurwa przez takich jak ty pedale Polska to bagno

    Mysle ze jestes niedorozwiniety, skoro uzywasz slowa ktorego znaczenia
    nawet nie znasz. Poza tym brak maila oraz podpisu tez duzo mowia na Twoj
    temat. Czy Polska to bagno? Moze dla takich ludzi jak Ty...
    Nie pozdrawiam
    ELCO>

  • 4. Data: 2007-01-10 09:00:31
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 09 Jan 2007 21:09:20 +0100,
    ELCO <t...@n...pisz.pl> screamed:

> [...]
    > nawet nie znasz. Poza tym brak maila oraz podpisu tez duzo mowia na Twoj
    > temat. Czy Polska to bagno? Moze dla takich ludzi jak Ty...

    Ale (pomijając już tamto coś), to Ty pytasz tutaj jak niezapłacić
    czegoś, czego jesteś winien... Jesteś tak samo dobry jak on...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 10:03:20 user up 11217 days, 21:58, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Only the good die young, all the evil seem to live forever.

  • 5. Data: 2007-01-10 09:35:51
    Od: ELCO <t...@n...pisz.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > In the darkest hour on Tue, 09 Jan 2007 21:09:20 +0100,
    >
    > Ale (pomijając już tamto coś), to Ty pytasz tutaj jak niezapłacić
    > czegoś, czego jesteś winien... Jesteś tak samo dobry jak on...

    Skad wiesz za co jestem winien i w jakich okolicznosciach powstal dlug?

  • 6. Data: 2007-01-10 10:23:56
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 10 Jan 2007 10:35:51 +0100,
    ELCO <t...@n...pisz.pl> screamed:

    > Skad wiesz za co jestem winien i w jakich okolicznosciach powstal dlug?

    Pośrednio od Ciebie. Dałeś mi swobodę interpretacji.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:214B ]
    [ 11:27:13 user up 11217 days, 23:22, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

  • 7. Data: 2007-01-10 10:34:43
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    > Pośrednio od Ciebie. Dałeś mi swobodę interpretacji.

    A niezawisły sąd uznał, że powinien zapłacić.

    Krzysztof Ferenc
    g...@w...pl UIN: 6750153

  • 8. Data: 2007-01-10 10:37:01
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: ELCO <t...@n...pisz.pl>

    > Czy jesli zostane zatrudniony na umowe
    > zlecenie na kwote 200zl miesieczine to komornik moze mi zabierac to?

    Tak.

    > Wiem ze przy umowie o prace jest kwota wolna od zajecia, a jak jest w
    > innym przypadku?

    Inne umowy "pracopodobne" nie mają takiej ochrony.

    > Co proponujecie jako najlepsze wyjscie?

    Zapłacić, nie dzwonić.

    Krzysztof Ferenc
    g...@w...pl UIN: 6750153

  • 9. Data: 2007-01-10 13:27:37
    Od: ELCO <t...@n...pisz.pl>

    Goomich napisał(a):
    > You have one message from: ELCO <t...@n...pisz.pl>

    > Tak.

    > Inne umowy "pracopodobne" nie mają takiej ochrony.

    > Zapłacić, nie dzwonić.

    Dzieki. Zatrudniam sie na umowe o prace z kwota miesieczna 936zl brutto
    zarobku. Czyli minimalna od potracen...
    pozdrawiam!