eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolejny przekret eteria.net / losowania.net - byli Umowa na isniejące WWW ? › Re: Kolejny przekret eteria.net / l osowania.net - byli Umowa na isniejące WW W ?
    From: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolejny przekret eteria.net / l osowania.net - byli Umowa na isniejące
    WW W ?
    Supersedes: <X...@2...180.128.20>
    Date: 12 Nov 2003 13:42:08 GMT
    Sender: r...@p...onet.pl@rafal.joint.eu.org

    d...@o...pl news:botbfd$9iu$1@news.onet.pl

    Arku, dlaczego zmieniasz co chwile nick?
    Juz inni to zauwazyli zreszta:

    http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-
    8&q=damian3030%40op.pl&sa=N&tab=wg

    a odpowiedz dla pozostalcyh osob, ktore czytaja ten watek :

    > Zniesławiasz personalnie Arnolda oraz naruszasz reputację jego firmy.
    > To bardzo drogo kosztuje.

    nie,

    > A znasz taki przypadek ?

    ...bo wlasnie pisalem o "plotkach wsrod internautow", oraz podalem odrazu
    link do archiwalnych postow aby kazdy mogl sam ocenic co o tym sadzi.

    1) O firmie/stronie eteria.net bylo glosno w 2000 roku na grupach w zwiazku
    z niewyplacaniem jakichs wygranych na loteri. Czy jest to prawda - nie wiem
    - wiec podaje obiektywny link.

    2) O firmie/stronie sti.org.pl bylo rownie glosno ok 2 lata temu gdy
    rzeczony to pan buzdygan przedstawil pomysl iz bedzie on pobieral 2-5%
    procent kosztow poleczen internetowych w imieniu Tworcow Internetowych,
    zmusi TPSA do placenia tantiem. No chyba niewiele mu z tego wyszlo, ale to
    tez moja prywatna opinia i kazdy sobie *sam* obejrzec strone/strony i
    ocenic.

    3) O firmie/stronie elita.pl rowniez bylo glosno - jak mozemy przecytac na
    stronie, maja oni zamiar stworzyc film ktory przynisie 2 mln $ dochodu.
    Zamiar maja od roku ok 2001, a do tej pory njciekawsza produkcja sa filmy
    do pobrania z

    http://www.elita.pl/moc/filmy.html
    http://www.elita.pl/moc/podstrona/dyskografia.htm

    i filmy i piosenki sa na podonym poziomie, moze przytocze fragment
    piosenki aby w skrocie oddac jej przekaz liryczny

    <cit cytat, copyrightd="(C) arnold buzdygan, elita.pl astec s.a">
    no no no
    beata zniknela lecz jest iwona
    ktora daje rade biorac w usta kondoma
    ale co co co
    tam jest akcja na prawo
    wujek zyd daje rade z gruba baba
    lize jej cyce ktore stoja jak donice
    na balu jest nas paru chyba zesram sie ze skwaru
    </cit - koniec cytatu wspanialem piosenki z strony arnolda buzdygana -
    elita.pl / astec SA vel eteria.net>

    Oczywiscie nie ma w tym nic "zlego" o gustach sie nie dyskutuje, natomiast
    ciekawe jest ze kasting do filmu byl platny (tzn placiles 30.. albo 50?
    pln) po to aby miec szanse na dostanie pracy przy tym super-filmie....
    ktory nigdy nie powstal (lub tez pan buzdygan skrzetnie ukrywa to dzielo
    godne Hollywood'u w tajemnicy, kto wie)

    4) teraz, w 3 lata po tym jak pare osob narzekalo m.in. na grupach
    dyskusyjnych jak to zostali zrobieni w bambuko przez eteria.net - powstaje
    losowania.net (jakby zamiast eteria.net)

    5) z kolei sti.org.pl "przeksztalca sie" w Sad Arbitrazowy.

    I co ciekawe - ten to oto sad, bedzie rozstrzygal ew. kwestie sporne
    wynikajace z losowan. Wszystkie w/w "projekty" laczy jedna wspolna osoba
    pana arnolda buzdygana.

    W polaczeniu z licznymi opiniami na temat przekretow gospodarczych oraz
    pogloskami jakoby pan arnold buzdygan nasylal panow przedstawicieli w
    dresach, a to aby kogos nachodzic w pracy, a to zeby wybic komus szyby -
    moze nasuwac sie pewne podejrzenie iz ten sad arbitrazowy w polczeniu z gra
    liczbowa w ktorej jedynym autorytetem prawnym jest sam oganizator o jak sie
    wydaje dosyc "przekretowej" przeszlosci - moze chyba nasuwac podjrzenie iz
    jest to kolejna proba wyludzenia.

    Oczywiscie sa to tylko moja wlasne opinie, z ktorymi ktos sie moze zgodzic,
    lub nie - i moze dac nawet cale swoje oszczednosci na ta loterie, gdzie de
    facto organizator jak wynika z regulaminu moze powiedziec "biore kase a wy
    sie bujajcie, frajrzy"

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )