  • 11. Data: 2003-11-12 15:17:12
    Temat: Re: Kolejny przekret eteria.net / losowania.net - byli Umowa na isniejące WWW ?
    Od: Damian <d...@o...pl>

    > Czy Buzdygan naprawde popelnil przestepstwo czy nie to oceni sad.
    > To co pisze Raf to opinia i prosba o porade.

    Co nazywasz jego opinią ? Czy te oszczerstwa poniżej?:

    "pytanie - jak widac afera z 2000r nic nie nauczyla arka..."

    "Czyzby kolejny przewal buzdygana i proba latwego wyludzenia pieniedzy?"

    "...post z 2000 roku w sprawie przekretu z loteria eteria.net..."

    " czy w tym panstwie kazdy moze robic innych w balona, odczekac chwile a
    pozniej od nowa organizowac takie same "akcje"?

    " No chyba ze to normalne ze mozna nie wyplacac wygranych w loteriach
    bez zadnego powodu, "

    "Czy moze ktos tutaj ma kontakt do poszkodownych z tej niby literii z
    roku 2000"

    "z kolei sti.org.pl "przeksztalca sie" w Sad Arbitrazowy."

    "W polaczeniu z licznymi opiniami na temat przekretow gospodarczych oraz
    pogloskami jakoby pan arnold buzdygan nasylal panow przedstawicieli w
    dresach, a to aby kogos nachodzic w pracy, a to zeby wybic komus szyby"

    "jest to kolejna proba wyludzenia"

    Co nazywasz prośbą o poradę? Czy może to:

    "jak zglosic firme - ktora organizuje fikcyjne gry pieniezne celem
    wyludzenia"

    > Dziwne wydaje mi sie tylko to, ze Buzdygan nie ma odwagi wystapic pod
    > wlasnym nickiem, tylko po raz kolejny ucieka sie do podszywek

    I kolejne paranoiczne oskarżenie...

    damian

  • 12. Data: 2003-11-12 15:27:45
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    d...@o...pl news:botiu9$3q3$1@news.onet.pl

    > "pytanie - jak widac afera z 2000r nic nie nauczyla arka..."

    1. PYTANIE
    2. afera byla. nie pisze czy byl prawomocny wyrok sadowy czy nie, pisze ze
    byla afera, bo byla drogi buzdyganie ;)

    > "Czyzby kolejny przewal buzdygana i proba latwego wyludzenia pieniedzy?"

    - CZYZBY to chyba forma pytajaca

    > "...post z 2000 roku w sprawie przekretu z loteria eteria.net..."

    - no bo byl taki post, ktos go napisal. I tenze post dotyczyl przekretu. A
    to czy osoba go piszaca miala racje czy nie, nie wnikam.

    > " czy w tym panstwie kazdy moze robic innych w balona, odczekac chwile a

    1. forma pytajaca
    2. pytam o KAZDEGO, czy teraz kazdy mnie pozwie do sadu ;) ?

    > " No chyba ze to normalne ze mozna nie wyplacac wygranych w loteriach
    > bez zadnego powodu, "

    j.w.

    itd itd...

    Dobrze dobrze arku, cwicz sobie takie przesluchania bo twoja rozprawa na
    temat grozby karalnej juz wkrotce mam nadzieje ;)

    > I kolejne paranoiczne oskarżenie...
    > damian

    Paranoiczne jest gdy arnold podpisuje sie jako damian imho

    Aha i nie bede tej odnogi watku rozwijal, bo sie klocic buzdyganie to
    mozesz w sadzie a co tu mamy pisac nie na temat - jak chcesz to pisz sobie
    na grupe ktora specjalnie dla ciebie zreszta powstala -
    alt.fan.arnold.buzdygan

    a o odpowiedz na pytania z poczatku watku prosilbym bardzo jakiegos
    PRAWNIKA (a nie chydraulika)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 13. Data: 2003-11-12 16:51:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Damian" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I kolejne paranoiczne oskarżenie...

    Coś mi tu popaprańcem śmierdzi.

    Leszek

  • 14. Data: 2003-11-12 16:52:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Dlatego też pytam się Ciebie czy jesteś uznany za niepoczytalnego,

    Chcesz widzieć niepoczytalnego??
    Spojrzyj w lustro tchórzliwy buzdyganie.

    Leszek

  • 15. Data: 2003-11-13 07:43:17
    Od: "Bipo" <b...@o...pl>

    > Coś mi tu popaprańcem śmierdzi.

    nooo, śmierdzi :)))))
    nawet wiem kto smrodzi :)))

    Pozdrawiam :))
    Bipo

  • 16. Data: 2003-11-13 14:51:31
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    b...@o...pl news:bovcn6$7b1$1@news.onet.pl

    > nooo, śmierdzi :)))))
    > nawet wiem kto smrodzi :)))

    czyzby jakas "kupa niemozebna" jak to arek buzdygan (wybitny krytyk
    filmowy!) zwykl mawiac na news://pl.rec.film ;) ?

    --
    http://www.raf256.com/arnold/ <- uwaga ;)

  • 17. Data: 2003-11-14 06:45:24
    Od: "Bipo" <b...@o...pl>

    > czyzby jakas "kupa niemozebna"

    jak taka ksywe nadac Leszkowi ... ;-))))))
    hmm a moze "kupa popaprana" ;-)))))

    Pozdrawiam
    Bipo

    EOT