eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-) › Re: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-)
    Date: Sun, 28 Nov 2021 20:41:47 +0100
    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko
    dla foliarzy ;-)

    J.F. napisał(a) :
> [...]
    owy-najtrudniejsze-zwiefka-vs-czosnowski/

    > Chyba nie calkiem, skoro podaja obie

    No nijak nie przeskoczysz tego, że któraś z nich jest wpisana jako
    pierwsza. Zgodnie z dyrektywą Komitetu Centralnego Partii jako
    pierwszą wpisują Covid.

    > Niby tak, ale na ile smiertelne te zabiegi?

    Nie zabiegi są śmiertelne, ale ich niewykonanie. Nawet jak nie
    śmiertelne w krótkim czasie to znacznie pogarszające stan do
    wegetatywnego włącznie.

    > Dalsza znajoma zmarla, ale ona czekala na przeszczep, nie doczekala
    > sie. Wiec troche watpie, czy przez wirusa ...

    Jeśli test wykrył, to wpisano jej Covida. Nie brak przeszczepu.

    > Nie wiem co o tym sadzic, ale ... moze maseczki pomogly :-)

    Powtórzę się: No kaman... To są choroby układu krążenia, nie wirusowe.

    > No to nie powie. Szczegolnie, jak mu sie powie, ze tak moze byc.

    No i tu jest pies pogrzebany.

    > A po prawdziwym zakazeniu?

    Chyba podawałem: rok.

    > A swoja droga - to jest dopiero biznes, co pol roku 30 mln zastrzykow
    > :-)

    No jest. I kto im zabroni. Zamówiono już liczbę dawek odpowiadającą
    8 na głowę. Pytania?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65