  • Data: 2005-01-19 15:07:46
    Temat: Bezpłatna porada prawna
    Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry,

    Zwracam się do Państwa z zapytaniem,
    czy nie jest Państwu może wiadome gdzie mogłabym skorzystać z bezpłatnej
    porady prawnika?

    Jestem pracownikiem zakładu pracy SA z 100% udziałem Skarbu Państwa i
    wystąpiłam z powództwem o wypłatę zaległych kwot pieniężnych. Nie znam się
    na procedurach sądowych i nie wiem co powinnam zrobić, co jest mi dozwolone
    a co nie.

    Nie stać mnie na wynajęcie prawnika a mam już wyznaczony termin rozprawy.
    Lokalizacja Katowice.

    Dziekuję,
    Sylwi@