    From: "liloo" <jola.pokorska(***)@autocom.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Apelacja dluga czy krotka??
    Date: Sat, 30 Oct 2004 20:58:36 +0200

    Witam wszystkich

    Dostalam wyrok z Sadu Grodzkiego (dot. wykroczenia) i nie zgadzam sie z nim
    w zupelnosci.

    Pytanie: czy apelacja powinna byc jak najbardziej krotka i tresciwa, czy
    moze byc dluzsza (wyszlo mi jak na razie 7stron:)) i przez to bardziej
    wyczerpujaca.

    Spotkalam sie z opinia, ze dlugiej apelacji nie bedzie sie nikomu chcialo
    czytac. Czy to prawda???

    Z tym, ze mam baaaaardzo duzo zastrzezen zarowno do wyroku jak i do
    uzasadnienia, ale nie wiem czy wdawac sie we wszystkie szczegoly. Np jezeli
    pominieto znacznac czesc zeznan swiadka (akurat te na moja korzysc), czy
    tylko napisac ze zostaly pominiete czy pisac dokladnie co zostalo pominiete.

    Bardzo dziekuje wszystkim za pomoc.

    Jolka