  • 21. Data: 2022-06-11 23:04:39
    Temat: Re: 13-latka koło Kijowa
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Wystarczy po prostu zdawać sobie sprawę, że nie wiemy, co się tam
    > wydarzyło naprawdę i z jakiego powodu żołnierze do niej strzelali.

    A jaki to mógłby być powód?

  • 22. Data: 2022-06-11 23:14:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > A jaki to mógłby być powód?

    Nie masz wiary w prawników-obrońców że co by wystękali, wynaleźli albo
    nawet wymyślili?

    --
    A. Filip

  • 23. Data: 2022-06-11 23:34:44
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Nie masz wiary w prawników-obrońców że co by wystękali, wynaleźli albo
    > nawet wymyślili?

    Właśnie sprawdzam, bo najwyraźniej nie mam tak bujnej wyobrażni.

  • 24. Data: 2022-06-12 00:11:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.06.2022 o 14:57, Shrek pisze:
    > Z znaleziono już dowód, że hitler wiedział o holokauście?

    Jaki sens szukać, skoro nie można osądzić za to? Ale chyba szukali i
    znaleźli.

    --
    Robert Tomasik

  • 25. Data: 2022-06-12 00:12:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.06.2022 o 17:51, Kviat pisze:
    > Nie pierdol, że nie wiemy. Wiemy.
    > Kacapy przyjechały wyzwalać Ukrainę od faszyzmu, zachodniej zgnilizny
    > moralnej i gender, więc ostrzelały cywilny samochód i strzelały do
    > uciekającej z płonącego samochodu 13-latki.
    > Czego jeszcze ci brakuje?

    Dowodu na to, co piszesz.

    --
    Robert Tomasik

  • 26. Data: 2022-06-12 00:14:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.06.2022 o 23:04, n...@o...pl pisze:

    > A jaki to mógłby być powód?

    Jakbyś nie wyciął drugiej części mojej wypowiedzi, to byś tam znalazł
    odpowiedź na swoje pytanie w poprzednim poście.

    --
    Robert Tomasik

  • 27. Data: 2022-06-12 00:15:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.06.2022 o 23:34, n...@o...pl pisze:
    > Właśnie sprawdzam, bo najwyraźniej nie mam tak bujnej wyobrażni.

    I tu Cie zaskoczę - ja też.

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2022-06-12 09:18:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jaki sens szukać, skoro nie można osądzić za to?

    No żeby wiedzieć. Wydaje się ważne - prawda? Znaczy normalnie po prostu
    wiedzą i tyle. Na przykład, że jak woda z nieba leci to deszcz, choć
    zupełnie teoretycznie to ktoś może chemtailsy rozyplać prawda. A jednak
    przy każdym deszczu dochodzenia ie wszczynasz - prawda?

    A tego konkretnego kacapa też raczej nie skarzesz, więc co? Strzelał to
    strzelał na chuj drążyć temat, umorzenie?

    > Ale chyba szukali  i znaleźli.

    Dajesz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 29. Data: 2022-06-12 09:20:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I tu  Cie zaskoczę - ja też.

    Bo jesteście cienkie bolki. Mogła kierować ogniem artylerii i co - i
    chuj można strzelać do każdego:P (Zanim kwiatek dostanie piany na pysku
    informuiję, że to była aronia:)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2022-06-12 09:21:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakbyś nie wyciął drugiej części mojej wypowiedzi, to byś tam znalazł
    > odpowiedź na swoje pytanie w poprzednim poście.

    A tak konkretnie ot znalazłby brak odpowiedzi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!