  • 11. Data: 2022-06-10 06:08:04
    Temat: Re: 13-latka koło Kijowa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Jun 2022 01:00:00 +0200, n...@o...pl wrote:

    > Czytasz choć trochę?
    >
    > "Daryna powiedziała, że udało jej się wydostać z samochodu i odbiec z miejsca
    > zdarzenia. Za dziewczyną strzelano."

    Jakby wczesniej pare samchodow przywiozlo
    zolnierzy/partyzantow/bojownikow, to co sie dziwisz, ze do kolejnego
    samochodu rosjanie tez strzelali.

    J.

  • 12. Data: 2022-06-10 11:44:09
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.06.2022 o 06:08, J.F pisze:

    > Jakby wczesniej pare samchodow przywiozlo
    > zolnierzy

    A przywiozło?

    A jakby wcześniej wybuchł wulkan, przyszło tsunami i spadł deszcz rekinów?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 13. Data: 2022-06-10 15:25:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Jun 2022 11:44:09 +0200, Kviat wrote:

    > A przywiozło?

    Nie wiesz.

    Urzadzily sobie kacapy strzelanie do ruchomego celu dla przyjemnosci -
    byc moze.
    A moze jednak bylo to strzelanie w jakis sposob uzasadnione.

    Patrz np nasz przypadek w Karbali.

    > A jakby wcześniej wybuchł wulkan, przyszło tsunami i spadł deszcz rekinów?

    To by strzelali do rekinow.

    J.

  • 14. Data: 2022-06-10 16:28:26
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.06.2022 o 15:25, J.F pisze:

    > Nie wiesz.

    Ty też nie wiesz i jakoś ci to nie przeszkadza usprawiedliwiać fiutinów.
    A wręcz przeciwnie, wymyślanie tego czego nie wiesz zawsze jakoś skręca
    w kierunku ich usprawiedliwiania.
    Co mnie specjalnie nie dziwi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 15. Data: 2022-06-10 17:12:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Jun 2022 16:28:26 +0200, Kviat wrote:

    > Ty też nie wiesz i jakoś ci to nie przeszkadza usprawiedliwiać fiutinów.
    > A wręcz przeciwnie, wymyślanie tego czego nie wiesz zawsze jakoś skręca
    > w kierunku ich usprawiedliwiania.
    > Co mnie specjalnie nie dziwi.

    Bo zostali oskarzeniu, a nie wiadomo, czy zasadnie.

    Popatrz sobie jak Amerykanie zabijaja dziennikarzy
    https://www.youtube.com/watch?v=4eLocrnmVy0

    J.

  • 16. Data: 2022-06-10 21:53:31
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Bo zostali oskarzeniu, a nie wiadomo, czy zasadnie.

    Jak trzeba być jebniętym, by wymyślać jakieś pseudo zagrożenie ze strony
    uciekającej 13-latki.
    I nie zostali oskarżeni, bo nie wiadomo kogo.

    > Popatrz sobie jak Amerykanie zabijaja dziennikarzy
    > https://www.youtube.com/watch?v=4eLocrnmVy0

    Skąd wiesz czy pod pazuchami nie mieli pistoletów? A może właśnie zapisali się
    do organizacji terrorystycznej i szli dokonać samobójczego ataku do przedszkola
    pełnego dzieci? Może dzień wcześniej w tym miejscu byli tak samo ubrani
    mężczyźni, którzy zaatakowali kogoś-tam? Skoro nic nie wiesz, to dlaczego
    pierdolisz coś o zabijaniu?

  • 17. Data: 2022-06-10 23:37:31
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.06.2022 o 17:12, J.F pisze:

    > Bo zostali oskarzeniu, a nie wiadomo, czy zasadnie.

    Powrotu do zdrowiu życzę.

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj
    Piotr

  • 18. Data: 2022-06-11 13:03:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.06.2022 o 21:53, n...@o...pl pisze:
    > Jak trzeba być jebniętym, by wymyślać jakieś pseudo zagrożenie ze strony
    > uciekającej 13-latki.

    Wystarczy po prostu zdawać sobie sprawę, że nie wiemy, co się tam
    wydarzyło naprawdę i z jakiego powodu żołnierze do niej strzelali. Nie
    przychodzi mi obecnie do głowy powód uzasadniający na strzelanie do
    nastolatki, ale to, ze mi taki powód nie przychodzi, to nie jest dowód
    czegokolwiek.

    --
    Robert Tomasik

  • 19. Data: 2022-06-11 14:57:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > przychodzi mi obecnie do głowy powód uzasadniający na strzelanie do
    > nastolatki, ale to, ze mi taki powód nie przychodzi, to nie jest dowód

    Z znaleziono już dowód, że hitler wiedział o holokauście?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2022-06-11 17:51:25
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Wystarczy po prostu zdawać sobie sprawę, że nie wiemy, co się tam
    > wydarzyło naprawdę

    Nie pierdol, że nie wiemy. Wiemy.
    Kacapy przyjechały wyzwalać Ukrainę od faszyzmu, zachodniej zgnilizny
    moralnej i gender, więc ostrzelały cywilny samochód i strzelały do
    uciekającej z płonącego samochodu 13-latki.
    Czego jeszcze ci brakuje?

    To, że jesteś upośledzony, to nie znaczy, że inni nie wiedzą. Was tam
    jest więcej, że piszesz "nie wiemy"?

    > i z jakiego powodu żołnierze do niej strzelali.

    Normalni ludzie wiedzą.

    > Nie przychodzi mi obecnie do głowy powód uzasadniający na strzelanie do
    > nastolatki, ale to, ze mi taki powód nie przychodzi, to nie jest dowód
    > czegokolwiek.

    Skoro obecnie ci nie przychodzi i jednocześnie nie wykluczasz, że jakiś
    powód mógł być, to podaj jakiś przykład takiego możliwego powodu.

    Bo widzisz... normalni ludzie uważają (tak, jest nas więcej), że nie
    istnieje na świecie taki powód, który mógłby usprawiedliwić strzelanie
    do 13-latki uciekającej z płonącego samochodu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr