  • 31. Data: 2022-06-12 09:57:18
    Temat: Re: 13-latka koło Kijowa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.06.2022 o 09:20, Shrek pisze:

    > Bo jesteście cienkie bolki. Mogła kierować ogniem artylerii i co - i
    > chuj można strzelać do każdego:P (Zanim kwiatek dostanie piany na pysku
    > informuiję, że to była aronia:)

    Zanim szurek dostanie piany na pysku informuję, że nie mam problemu z
    łapaniem aronii.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 32. Data: 2022-06-12 11:58:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2022 o 09:57, Kviat pisze:

    > Zanim szurek dostanie piany na pysku informuję, że nie mam problemu z
    > łapaniem aronii.

    Tak na wszelki wypadek piszę, bo wcześniej wyciągałeś aronię z postów
    sprzed miesięcy i pociętą przedstawiałeś jako moje wypowiedzi:P
    Uprzedzając pytanie - nie będę szukał, bo żeby podejrzeć wątkowanie
    tamtego wątku trzeba by mieć w chuj panoramiczny monitor:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2022-06-13 21:11:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Jun 2022 21:53:31 +0200, n...@o...pl wrote:

    > Jak trzeba być jebniętym, by wymyślać jakieś pseudo zagrożenie ze strony
    > uciekającej 13-latki.
    > I nie zostali oskarżeni, bo nie wiadomo kogo.

    Zostali oskarzeniu "zbiorowo" przez dziennikarza.

    > Skąd wiesz czy pod pazuchami nie mieli pistoletów? A może właśnie zapisali się
    > do organizacji terrorystycznej i szli dokonać samobójczego ataku do przedszkola
    > pełnego dzieci?

    No ba - przeciez masz fonie i opis.
    W okolicy strzelano.

    Operator zglosil kilka osob "z AK47".
    Gdzie on sie tego AK47 dopatrzyl to ja nie widze.
    Jedna osoba niesie cos dlugiego, podejrzewam bardziej RPG, ale moze i
    kalasz.

    Operator bardzo chcial sobie postrzelac, to tak powiedzial,
    czy po prostu podejrzliwy byl?

    Reszta wyraznie nic nie niesie. Ale moze wystarczy przynaleznosc do
    "uzbrojonej grupy" ?

    No i co? No i wladz amerykanskich to nie interesuje :-)

    A moze lotnicy sie naprawde dopatrzyli czegos podejrzanego.
    Jeden w reku, drugi na plecach.

    Kiedys byl film, gdzie reporter niosł teleobiektyw na plecach.
    Mozna pomylic z RPG z powietrza.
    Szukalem, wyskoczylo tylko to, moze i to to wtedy widzialem.

    No ale dalej dumajac ... jak w okolicy strzelaja, to mieszkancy
    sie w domach chowaja, czy biorą kałasze i na patrole pilnowac okolicy
    idą?
    Wiec z kim ten reporter szedl ... niewinnych mieszkancow namowil na
    pokazanie strefy walk, czy jednak na jakis "ruch oporu" trafil?
    Jakos slabo uzbrojeni, wiec chyba nie ruch ...

    > Może dzień wcześniej w tym miejscu byli tak samo ubrani
    > mężczyźni, którzy zaatakowali kogoś-tam? Skoro nic nie wiesz, to dlaczego
    > pierdolisz coś o zabijaniu?

    Czytasz - w rejonie strzelano, nie dzien wczesniej, tylko aktualnie.

    A cholera wie - moze i dzien wczesniej, wiec w dniu nastepnym pojawili
    sie dziennikarze i helikoptery z zadaniem strzelania do strzelajacych
    :-(

    J.

  • 34. Data: 2022-06-13 21:11:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Jun 2022 23:37:31 +0200, Kviat wrote:

    > Powrotu do zdrowiu życzę.

    Dziennikarska zasada sensacji.
    W tylule "13-latka". W domysle "Rosjanie zabili dziecko".
    Rodzice zeszli na dalszy plan. Widac ich zabicie juz nie bulwersuje
    publiki.

    A nikt nie pomysli, ze od tylu taka 13-latka moze wygladac jak
    dorosla.

    Dlaczego strzelali do cywilnego pojazdu - nikt nie wie.
    Moze mieli jakis uzasadniony powod.

    J.

  • 35. Data: 2022-06-13 21:21:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.06.2022 o 21:11, J.F pisze:
    > Dlaczego strzelali do cywilnego pojazdu - nikt nie wie.
    > Moze mieli jakis uzasadniony powod.

    Też o tym pomyślałem. Ale jak już "cel" zatrzymali, to ganianie za
    uciekającą babą z zamiarem zastrzelenia jej już wydaje się niezbyt
    uzasadnione. Natomiast należałoby po prostu zbadać sprawę.

    --
    Robert Tomasik

  • 36. Data: 2022-06-13 21:41:16
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.06.2022 o 21:11, J.F pisze:

    > Dlaczego strzelali do cywilnego pojazdu - nikt nie wie.

    Serio?

    > Moze mieli jakis uzasadniony powod.

    Oczywiście. Ochraniali cywilny pojazd przed faszystami.

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj
    Piotr

  • 37. Data: 2022-06-13 21:57:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.06.2022 o 21:41, Kviat pisze:
    > Oczywiście. Ochraniali cywilny pojazd przed faszystami.

    Powodów ostrzelania podczas wojny cywilnego pojazdu - mniej lub bardziej
    uzasadnionych - to spokojnie można z tuzin wymyślić. Problemem w tym, ze
    nie mamy zielonego pojęcia, co tam się stało.

    --
    Robert Tomasik

  • 38. Data: 2022-06-14 00:18:56
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No ba - przeciez masz fonie i opis.
    > W okolicy strzelano.

    No widzisz, niedaleko strzelano. Kto wie, może to oni byli?

    > Operator zglosil kilka osob "z AK47".
    > Gdzie on sie tego AK47 dopatrzyl to ja nie widze.
    > Jedna osoba niesie cos dlugiego, podejrzewam bardziej RPG, ale moze i
    > kalasz.

    Sam widzisz, strzelanie nie było bezpodstawne.

    > Operator bardzo chcial sobie postrzelac, to tak powiedzial,
    > czy po prostu podejrzliwy byl?

    Helikopter się trzęsie, może widział kałasze. A może faktycznie mieli RPG.

    > Czytasz - w rejonie strzelano, nie dzien wczesniej, tylko aktualnie.

    No to tym bardziej. Może szli do przedszkola zabić dzieci?

    Więc nadal co pierdolisz o zabijaniu, kto wie jakie mieli zamiary?

  • 39. Data: 2022-06-14 03:54:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-13, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Też o tym pomyślałem. Ale jak już "cel" zatrzymali, to ganianie za
    > uciekającą babą z zamiarem zastrzelenia jej już wydaje się niezbyt
    > uzasadnione.

    Mogła mieć hasło do tego playstation, o którym Olin jakiś czas temu
    wspominał.

    --
    Marcin

  • 40. Data: 2022-06-14 08:26:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Powodów ostrzelania podczas wojny cywilnego pojazdu - mniej lub bardziej
    > uzasadnionych - to spokojnie można z tuzin wymyślić. Problemem w tym, ze
    > nie mamy zielonego pojęcia, co tam się stało.

    Mamy pojęcie. Kacapy strzelają do wszystkiego co się rusza. Ponieważ nie
    jest to jednostkowy przypadek, możemy sobie wziąć pana z brzytwą i uciąc
    jednostkowe spekulacje o powodach, których nawet nie potrafisz sobie
    wymyśleć. Po prostu napierdalają do wszystkiego i nie jest to przypadek
    - albo mają na to zezwolenie z góry albo wręcz rozkaz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!