-
Transgraniczne skargi konsumentów w 2021 r. - czego dotyczyły?
... – 306 zgłoszeń (głównie: subskrypcje, platformy pośredniczące w sprzedaży odzieży, duże platformy sprzedażowe) Usługi noclegowe (6%) – 300 zgłoszeń Najczęstsze przyczyny skarg: Niezgodność towaru/usługi z umową – 14% Odstąpienie od umowy – 12% Odwołanie lotu – 11% Brak dostawy towaru – 8% Na przedsiębiorców, z jakich krajów najczęściej skarżyli się ...
-
Black Friday: tak musi być zaprezentowana cena
... dotyczącą tego samego przedmiotu - już tak. Od początku roku, odkąd obowiązuje Dyrektywa Omnibus, reklamacje składane są na podstawie „odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową”. W pierwszej kolejności możesz żądać naprawy lub wymiany wadliwego towaru. Zwrot pieniędzy (częściowy lub całkowity) będzie możliwy w kolejnym etapie dochodzenia ...
Tematy: Black Friday, Cyber Monday, Black Week, ceny, cena, promocje, promocja, rabaty, wyprzedaże, obniżki cen, promocje cenowe, ochrona konsumentów, prawa konsumenta, prawa konsumentów, uprawnienia kupującego, UOKiK, Omnibus, reklamacja, prawo do reklamacji, zakupy online, zakupy internetowe, zwrot towaru, odstąpienie od umowy