  • 1. Data: 2003-08-19 20:39:47
    Temat: zpytanie o prawo pracy ?
    Od: "Agnika" <a...@N...shnet.pl>

    witam
    Mam takie pytanie 14 sierpnia kończyła mi sie umowa o prace zakład nie
    przedłużył jej .Tak sie złożyło że zachorowałam i od13 sierpnia do19 miałam
    zwolnienie lekarskie (troche głupio ale tak wyszło).Czy pracodawca powinien
    mi za te 2 dni wypłacić normalnie jak za zwolnienie, czy za 13 sierpnia nie
    płatny dzień?
    pozdrwawim i dzięki z góry Agnika

  • 2. Data: 2003-08-19 21:14:36
    Temat: Re: zpytanie o prawo pracy ?
    Od: Dredd<...@...pl>

    A z jakiej przyczyny umowa ulegała rozwiązniu 14.08? (koniec okresu
    wypowiedzenia? koniec umowy na czas okreśłony, jakiś inny?)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-08-20 08:42:25
    Od: "Jona" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Agnika" <a...@N...shnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    powinien
    > mi za te 2 dni wypłacić normalnie jak za zwolnienie, czy za 13 sierpnia

    Z tego co piszesz wnioskuję, iż to umowa na czas określony. Twoje zwolnienie
    to 7 dni, czyli powinnaś miec płatane także za pierwszy dzień, ale
    pracodawca płaci ci tylko do czasu zakończenia umowy, czyli w twoim
    przypadku za 2 dni razem 13 i 14 sierpnia.

    Pozdrawiam
    Joanna