  • 1. Data: 2003-08-19 20:01:36
    Temat: dylematy pewnego magistra
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    Zacznę od tego, że ja jestem magistrem prawa, a mojemu sąsiadowi zmarła
    żona.
    Przychodzi do mnie wczoraj sąsiad i mówi "brachu słyszałem, że znasz się na
    spadkach - może pomożesz mi w postępowaniu? Ma się rozumieć za
    wynagrodzeniem"
    Ja mu na to z przykrością, żę porad prawnych nie udzielam - nie mam
    aplikacji itd. itp.

    Zastanawiałem się trochę nad tą kwestią i postanowiłem go... przeszkolić.
    Nie udzielę mu porady, opini, konsultacji tylko po prostu zorganizuję mu
    szkolenie. A wiadomo - klient nasz pan - przeszkole więc go z tych zagadnień
    które sobie zarzyczy.
    Czy uważacie że będzie to niezgodne z ustawą o radcach prawnych/
    adwokaturze?

    bronek

  • 2. Data: 2003-08-19 20:15:47
    Temat: Re: dylematy pewnego magistra
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Czy uważacie że będzie to niezgodne z ustawą o radcach prawnych/
    > adwokaturze?

    A dlaczego akurat z tymi przepisami? Przecież sam piszesz że nie
    masz żadnej aplikacji a więc nie należysz do żadnej z korporacji

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-08-19 20:27:09
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    > A dlaczego akurat z tymi przepisami? Przecież sam piszesz że nie
    > masz żadnej aplikacji a więc nie należysz do żadnej z korporacji
    bo to przepisy powszechnie obowiązujące
    przydzielają one korporacjom wyłaczność na wykonywanie pewnego zakresu
    czynności - pytanie moje dotyczy właśnie tego czy przeprowadzanie
    indywidualnych szkoleń nie wkracza w ten zakres

    bronek

  • 4. Data: 2003-08-19 20:39:25
    Od: Dredd<...@...pl>

    Nie widzę tu żadnego problemu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2003-08-20 04:58:38
    Od: "mival" <m...@w...pl>

    > Czy uważacie że będzie to niezgodne z ustawą o radcach prawnych/
    > adwokaturze?

    Rzymianie odpowiedzieli by, ze ta czynnosc bedzie in fraudem legem ...

    Ale pomysl bardzo mi sie podoba ;-)

    Pozdro

    Mihau

  • 6. Data: 2003-08-20 10:35:28
    Temat: Odp: dylematy pewnego magistra
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>

    - klient nasz pan - przeszkole więc go z tych zagadnień
    > które sobie zarzyczy.

    A ja to bym ci życzyła, żebyś ty najpierw ortograficznie się trochę
    podszkolił Panie magistrze prawa:)

    -pozdrawiam Renata

  • 7. Data: 2003-08-20 11:04:49
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    Użytkownik "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > - klient nasz pan - przeszkole więc go z tych zagadnień
    >
    > A ja to bym ci życzyła, żebyś ty najpierw ortograficznie się trochę
    > podszkolił Panie magistrze prawa:)
    przepraszam Renatko, że ten paskudny błąd poranił ci oczy
    maila pisałem wieczorem i po prostu go przeoczyłem - każdemu zdarza się to
    od czasu do czasu. Naprawdę nie chce mi się przeszukiwać googla w
    poszukiwaniu twoich błędów i literówek, dlatego błagam cię - nie każ mi
    wracać do zerówki.

    bronek

    PS
    A jak jesteś z korporacji to po prostu powiedz ;) - nie będziemy krzyczeli

  • 8. Data: 2003-08-20 11:54:39
    Od: Dredd<...@...pl>

> [...]
    >
    > bronek
    >
    > PS
    > A jak jesteś z korporacji to po prostu powiedz ;) - nie będziemy

    Umiesz się bronić... Bronek :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2003-08-20 13:38:57
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > PS
    > A jak jesteś z korporacji to po prostu powiedz ;) - nie będziemy krzyczeli

    He he. No Bronku, radzę ci "szkolić" ustnie, pism procesowych nie pisz
    lepiej, zwłaszcza wieczorem:) Literówka to literówka, ale błąd
    ortograficzny-to wstyd:)
    -R.

  • 10. Data: 2003-08-20 16:10:18
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>