  • 1. Data: 2003-08-19 17:09:18
    Temat: ABC Small Businesu, ktore wydanie?
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    Witam,
    Chce kupic ABC Small Businessu, ale mam problem ze znalezieniem
    odpowiedniego wydania. W sieci znalazlem tylko to:
    http://eki.pl/index.php?detailed=MAR012&
    14-ste, Lodz, 2003
    Niby z tego roku, ale maja je na "promocji" - moze ktos mi wytlumaczyc
    czemu?

    pozdrawiam
    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    "It is not the strongest of the species that survives,

  • 2. Data: 2003-08-20 10:57:40
    Temat: Re: ABC Small Businesu, ktore wydanie?
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl>

    Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 14-ste, Lodz, 2003
    > Niby z tego roku, ale maja je na "promocji" - moze ktos mi wytlumaczyc

    Witam,
    Mam to wydanie i jest aktualne, ale jak wiesz u nas przepisy zmieniają się w
    ciągu roku choćby ZUS i książka wydana w lutym z aktualnym stanem prawnym
    juz w kwietniu jest przynajmniej częściowo nieaktualna. Stąd jest
    prawdopodobnie ta promocja jak i z uwagi na koniec jej żywota. W 2004 będzie
    nowe kolejne wydanie

    pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2003-08-20 15:18:40
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

> [...]
    > juz w kwietniu jest przynajmniej częściowo nieaktualna. Stąd jest
    > prawdopodobnie ta promocja jak i z uwagi na koniec jej żywota. W 2004

    Coz, domyslilem sie, ze w 2004 bedzie kolejne, ale na zakup nie bede tyle
    czekac :) Kupie obecne wydanie, chcialbym jednak sie dowiedziec, czy owo
    wydanie jest jeszcze aktualne, czy tez owe zmiany zwiazane z ZUS i jakies
    inne sprawily, ze jest juz zdezaktualizowana?

    pozdrawiam
    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    "Those heights by great men reached and kept were not obtained by

  • 4. Data: 2003-08-21 07:48:40
    Od: "ORLON.net" <b...@o...net>

    Użytkownik Tomasz 'Merlin' Kolinko napisał:
> [...]
    > wydanie jest jeszcze aktualne, czy tez owe zmiany zwiazane z ZUS i jakies
    > inne sprawily, ze jest juz zdezaktualizowana?

    Mam to wydanie od czerwca. Wtedy było jak najbardziej aktualne a i teraz
    jest.
    Wiadomości podstawowe są spoko. Bardzo mi pomogła.
    Chociaż KPiR mam nadal nieuzupełnioną.
    Pozdrawiam
    yagular

  • 5. Data: 2003-08-21 08:24:31
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > Mam to wydanie od czerwca. Wtedy było jak najbardziej aktualne a i teraz
    > jest.
    > Wiadomości podstawowe są spoko. Bardzo mi pomogła.
    > Chociaż KPiR mam nadal nieuzupełnioną.

    Dziekuje za odpowiedz.

    pozdrawiam
    Merlin