  • 1. Data: 2003-08-19 16:32:01
    Temat: Mam sprawę w sądzie z Syfrą+ !!!!
    Od: "Zbyszek S." <z...@p...onet.pl>

    Wszem i wobec informuję z radością , że na dzień 28.08 2003
    otrzymałem wezwanie do sądu . Ta wstrętna SYFRA + robi mi
    sprawę , za niezwrócony tuner i zapłatę abonamentu na sumę
    1972 zł 40 gr.
    Właśnie poukładałem wszystkie papierki od SYFRY i KRUKA
    i co wyszło ?
    12.06.2001 SYFRA+ za abonament 735,40
    09.08.2001 j.w. 521,40
    24.10.2001 j.w. kara za dekoder 500.00
    17.11.2001 KRUKI za abonament 2042,37
    19.11.2001 KRUKI za dekoder 950
    18.12.2001 KRUKI łącznie za abon. i dekoder 1022,40
    17.01.2002 KRUKI znowu za dekoder 950
    28.02.2002 KRUKI łącznie 1972,40
    17.04.2002 CYFRA odpuściła sobie i tylko 46,20
    i uprzejmnie proszą o zwrot dekodera
    TO NIE POMYŁKA ! W lutym 1972 zł , a w kwietniu 46 zł !

    A ponieważ od 4 stycznia 1999 r. nie oddali mi jeszcze kaucji za
    stary analogowy tuner , mam kopie listu poleconego , w którym
    żądam wskazania takiego p-tu gdzie od ręki za zwrot dekodera
    otrzymam zwrot mojej kaucji .

    Jeżeli nie pójdę siedzieć bezpośrednio z sali sądowej , to napiszę
    jak się skończyło
    Zbyszek

  • 2. Data: 2003-08-19 19:28:53
    Temat: Re: Mam sprawę w sądzie z Syfrą+ !!!!
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Jeżeli nie pójdę siedzieć bezpośrednio z sali sądowej , to napiszę
    > jak się skończyło
    > Zbyszek

    Siedzieć to raczej nie pójdziesz. To nie ten proces. Tu chodzi wyłącznie
    o kasę. Aby trafić z sali za kratki musiałbyś się bardzo bardzo o to
    postarać (co najmniej zbluzgać Sąd) aby dostać karę porządkową i to
    od razu aresztu a nie grzywny.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-08-20 09:35:16
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl>

    Użytkownik "Zbyszek S." <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wszem i wobec informuję z radością , że na dzień 28.08 2003
    > otrzymałem wezwanie do sądu . Ta wstrętna SYFRA + robi mi
    > sprawę , za niezwrócony tuner i zapłatę abonamentu na sumę
    > 1972 zł 40 gr.

    Witam,
    też oczekuję na sprawę z tą wstrętną, wręcz stosującą bandyckie metody
    Syfrą, która żąda zapłaty za okres kiedy nie odbierałem ich programów, bo
    zmienili satelitę (poprzednio odbierałem Wizję), a nie przestawili u mnie
    anteny. Reasumując chcą kasę bez świadczenia usługi. Ponadto chcą dekoder,
    który jest moją własnością i za który przez cały okres nie obciązli mnie za
    jakąkolwiek dzierżawę (ani oni ani Wizja). Dobrze, że nie chcą telewizora.
    Jak się sprawa rozwinie poinformuję.
    Jednocześnie korzystając z okazji na podstawie swoich doświadczeń
    przestrzegam wszystkich przed kontaktem z tą firmą, łatwo z nimi zawrzeć
    umowę a potem to jest mowa do obrazu, ta firma nie reaguje na żadne
    wyjaśnienia ani monity zupełnie i totalnie olewa klienta.

    Pozdr.
    Janusz