  • 91. Data: 2007-12-07 11:42:36
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Habeck Colibretto pisze:

    > Wiadomo teraz przynajmniej gdzie nie kupować i gdzie nie naprawiać.

    Cieszę się, że się uczysz. Nie jesteś aż takim debilem na
    jakiego wyglądasz.

    Pawłowa też już opanowałeś ?

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 92. Data: 2007-12-07 11:43:02
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > Od mojej dłoni to byś jedynie z liścia mógł dostać.

    Mógłbym, ale nie dostanę ... no, ale tfardziel jesteś.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 93. Data: 2007-12-07 11:46:10
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > mozesz wyjasnic w jaki psosob sie przyczynilas? Pozwolilas mu pracowac
    > czy zalatwilas mu te prace? Bo od strony moralnej to wiele zmienia.

    Na przykład tak, jak powstał jeden z większych zakładów produkcyjnych w
    mojej miejscowości - żona skorzystała z wewnątrzzakładowej kasy
    zapomogowo - pożyczkowej, wzięla niskooprocentowany kredyt, za ktory
    kupili pierwsza linie do produkcji paluszków. Z pierwszej linii zrobiła
    sie druga, potem linia do produkcji czegoś tam jeszcze, potem kolejna
    hala i nowe linie... a wszystko zaczelo się od pierwszej, prymitywnej
    maszyny. Niesamowite, nie?

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 94. Data: 2007-12-07 11:58:20
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo napisał(a):

    > A ja chciałbym zaznaczyć, że nie to chciałem wykazać.
    >
    > W sumie to chciałem pokazać, że jest 2x więcej gotowania przy diecie
    > nowotworowej jeśli trzeba wykarmić jeszcze tę drugą osobę.

    z tym sie zgodze, choc nie wiemy co maz jada

    > A to już robi wymierne koszty.

    ale nie finansowe, a o tym byla mowa.

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 95. Data: 2007-12-07 12:00:23
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

> [...]
    > sie druga, potem linia do produkcji czegoś tam jeszcze, potem kolejna
    > hala i nowe linie... a wszystko zaczelo się od pierwszej, prymitywnej

    ej ej ej, nie pytam o przyklad bo jezlei miala tego typu wklad to nie ma
    co jebac babke os trony moralnej, pytam sie jak bylo bo chce sobie
    wyrobic opinie.
    W poprzednim watku 'kobiety' probowaly wmowic ze maz doszedl do tego bo
    mu pozowlily pracowac.

  • 96. Data: 2007-12-07 12:03:11
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > ale ma w tym zakresie racje, nie mialby gdyby watkotworczyni chorowala
    > na (zapomniealem choroby) co wymaga kupna specjalnych produktow
    > odpowiednio drozszych. Tu sa pewne restrykcje ale wcale nie wychodzi to
    > drozej

    Nie zgodzę się. Jest zasadnicza różnica między dietą normalnego człowieka a
    dietą człowieka chorego.

    1. dla "normalnego" można nakupić ziemniaków, mąki, nagnieść
    pierogów/kopytek/czegośtam jeszcze i mieć żarcie za psie pieniądze. I nic
    się mu nie stanie jak będzie np. 2 tygodnie jadł pierogi.

    chory (w zasadzie każdy) musi mieć żarcie urozmaicone i lżejsze.

    2. normalny człowiek może żyć na wędlinach "z psa kategorii II - zmielone
    razem z budą" - czyli typowych wędlinach do 20zł/kg. chory, z obniżoną
    odpornością po takim żarciu tylko dostarcza organizmowi dodatkowych rzeczy
    z którymi trzeba walczyć. Więc musi kupować produkty wyższej jakości.

    3. Chory zazwyczaj bierze leki. Leki zazwyczaj mają swoje efekty uboczne -
    np. antybiotyki niszczą florę bakteryjną - więc trzeba jakieś
    jogurciki/kerfirki/itd....

    4. Jeżeli do tego dochodzą jakieś specjalne wymagania - np. dieta bezsolna,
    to już w ogóle tragedia - wszystko trzeba robić sobie samemu. Spróbuj
    zrobić sobie jakąś wędlinę tak żeby cena wyszła porównywalna z tą ze
    sklepu.

    p. m.

  • 97. Data: 2007-12-07 12:27:29
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 7 Dec 2007 11:12:02 +0000 (UTC), Bartosz Feński aka fEnIo
    napisał(a):

    > Idź pogadaj z mamusią

    To jest nierealne. Ten koleś jest z próbówki przecież, taki experyment -
    który się nie udał niestety :D
    Ale ten apfal został .... :))

  • 98. Data: 2007-12-07 12:31:38
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    mvoicem napisał(a):

> [...]
    > to już w ogóle tragedia - wszystko trzeba robić sobie samemu. Spróbuj
    > zrobić sobie jakąś wędlinę tak żeby cena wyszła porównywalna z tą ze

    alez my piszemy o konkretnej chorobie, do kotrego zreszta jadlospisu
    podal nam ktos link

  • 99. Data: 2007-12-07 12:32:20
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    wszystko zlaezy od tego na co ktos choruje.
    Zawze mozna karmic uniwersalna szpitalna pozywka - kleikiem :)

  • 100. Data: 2007-12-07 12:55:46
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > ej ej ej, nie pytam o przyklad bo jezlei miala tego typu wklad to nie
    > ma co jebac babke os trony moralnej, pytam sie jak bylo bo chce sobie
    > wyrobic opinie.

    W któryms z pierwszych postów pisała, ze była na saksach i z zarobionych
    pieniedzy maz zrobił coś, co teraz generuje mu koszty. Czytaj uważnie,
    nie będziesz musiał zadawać takich pytań, a ja nie będę Ci podawać
    przykładów, jak chłop krowie na rowie;-).

    --
    pozdrawiam
    Justyna