  • 81. Data: 2007-12-07 11:17:41
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > Idź pogadaj z mamusią

    A mogę z tobą prostaczku ?

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 82. Data: 2007-12-07 11:18:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > Jakbyś brał przykład ze mnie to Ty byś dymał za free.

    Spoko, jakoś twoja dłoń mnie nie pociąga.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 83. Data: 2007-12-07 11:22:21
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Po wpisaniu Rafał też.

    chcialbym mistrzy zaznaczyc ze usilowales wykazac nie roznice w
    jadlospisie a roznice cenowa w jadlospisie, co prawda po chamsku ale
    przedpisca wykazal ze to zwykle pierd.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 84. Data: 2007-12-07 11:24:29
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Masz nasrane w deklu.

    ale ma w tym zakresie racje, nie mialby gdyby watkotworczyni chorowala
    na (zapomniealem choroby) co wymaga kupna specjalnych produktow
    odpowiednio drozszych. Tu sa pewne restrykcje ale wcale nie wychodzi to
    drozej

  • 85. Data: 2007-12-07 11:30:51
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Sowiecki Agent napisał(a):

    > chcialbym mistrzy zaznaczyc ze usilowales wykazac nie roznice w
    > jadlospisie a roznice cenowa w jadlospisie, co prawda po chamsku ale
    > przedpisca wykazal ze to zwykle pierd.

    A ja chciałbym zaznaczyć, że nie to chciałem wykazać.

    W sumie to chciałem pokazać, że jest 2x więcej gotowania przy diecie
    nowotworowej jeśli trzeba wykarmić jeszcze tę drugą osobę.

    A to już robi wymierne koszty.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 86. Data: 2007-12-07 11:31:13
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Rafał "SP" Gil napisał(a):

    > Spoko, jakoś twoja dłoń mnie nie pociąga.

    Od mojej dłoni to byś jedynie z liścia mógł dostać.

    pozdr,
    fEnIo

  • 87. Data: 2007-12-07 11:31:32
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > A mogę z tobą prostaczku ?

    Jak będziesz tak ciął cytaty to nie zanosi się.

    pozdr,
    fEnIo

  • 88. Data: 2007-12-07 11:35:56
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 07.12.2007, o godzinie 11.49.53, na pl.soc.prawo, "Rafał \"SP\" Gil"
    napisał(a):

    > Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
    > Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli
    > http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=535
    6008

    Wiadomo teraz przynajmniej gdzie nie kupować i gdzie nie naprawiać.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 89. Data: 2007-12-07 11:39:30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Jak będziesz tak ciął cytaty to nie zanosi się.

    To skończ, bo pieprzysz, pieprzysz ... i co masz z tego ?
    (Oprócz śliskiej dłoni oczywiście ...)

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 90. Data: 2007-12-07 11:41:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > W sumie to chciałem pokazać, że jest 2x więcej gotowania przy diecie
    > nowotworowej jeśli trzeba wykarmić jeszcze tę drugą osobę.
    > A to już robi wymierne koszty.

    Jakie ????

    Jakoś poszkodowana nie pisała, że płaci za prąd, gaz, wodę etc ...

    Chciała siedzieć w domu, by mąż na nią zapier(*&^ał, to niech
    nie wlicza tego w koszty. Koleś daje jej na jedzenie, mieszkają
    w mieszkaniu (które obstawiam jest jego) , a ty pieprzysz o
    jakichś kosztach ...

    Pytam: O ile droższa jest mąka od śmietany ?

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008