  • 1. Data: 2005-06-28 18:34:48
    Temat: rozwod z ...neostrada ?
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Czy ktos z Panstwa tu obecnych jest radca prawnym, lub Prawnikiem, kozysta z
    neostrady bez limitow, i dostal moze nowy regulamin?
    Jak to rozumiec?

    wiecej na grupie alt.pl.neostrada

  • 2. Data: 2005-06-29 06:58:15
    Temat: Re: rozwod z ...neostrada ?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Piotr napisał(a):
    > wiecej na grupie alt.pl.neostrada
    A moze napisz tutaj jaki masz problem a nie oczekuj ze ktos specjalnie
    przeszuka sobie inna grupe w poszukiwaniu rozwiazania Twojego problemu

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-06-29 08:57:28
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > Czy ktos z Panstwa tu obecnych jest radca prawnym, lub Prawnikiem, kozysta
    > neostrady bez limitow, i dostal moze nowy regulamin?
    > Jak to rozumiec?
    Jakieś problemy z czytaniem ze zrozumieniem?
    Przeczytałem nowy regulamin, jakoś nie dopatrzyłem się czegokolwiek
    bulwersującego.

  • 4. Data: 2005-06-29 13:16:19
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Ok. juz znalazlem problem.
    Od poczatku mialem neostrade plus, w miedzyczasie robilem cesje umowy na
    inna osobe, a potem spowrotem na mnie, w ktoryms momecie niedopatrzenia
    nagle okazuje sie, ze mam neostrade tp.
    Dlatego pytalem o nowy regulamin, ktory dotyczy wlasnie neostrady tp.

    dziekuje za wszystko