  • 1. Data: 2005-06-28 17:52:11
    Temat: zarekwirowanie przez komornika rzeczy nie należących do dłużnika
    Od: "news.tpi.pl" <x...@a...pl>

    witam
    sprawa wygląda tak, przyszedł Pan komornik do brata, wszedł do jego pokoju i
    zajął TV i DVD, które tam były,
    oczywiście ten sprzet nie należy do dłużnika tylko do jego ojca;
    na DVD jest paragon i gwarancja imienna więc można udowodnić że sprzet jest
    ojca, na TV nie ma;

    moje pytanie gdzie złożyc skarge na czynności komornika i jak udowodnić że
    TV nalezy do ojca, TV ma gdzieś 4-5 lat;

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-28 21:14:38
    Od: "dan" <j...@p...fm>

> [...]
    >
    > moje pytanie gdzie złożyc skarge na czynności komornika i jak udowodnić że
    > TV nalezy do ojca, TV ma gdzieś 4-5 lat;

    Skarga na czynnosci komornika nie jest wlasciwym srodkiem prawnym w tej
    sprawie. Ojciec powinien wniesc pozew o wylaczenie tych rzeczy spod
    egzekucji. Pozwanym w sprawie bedzie wierzyciel (a jesli dluznik zaprzeczy
    prawu powoda - takze dluznik). Pozew wnosi sie do sadu rejonowego w ktorego
    okregu prowadzona jest egzekucja.

    Dan