  • 1. Data: 2005-06-28 17:05:03
    Temat: Sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym
    Od: "paramati" <paramati[usun]@interia.pl>

    Witam wszystkich!
    Mam taki problem. Miejsce publiczne (Miejski rynek), siedzę na ławce
    spożywam piwo, ktore mam opakowane w gazetę, lub w specjalnie przygotowana
    torebke, czy wobec prawa jest mi to dozwolone ? Co robic w przypadku gdy
    podejdzie do mnie władza poprosi dokumenty i rzeknie, że bedzie kara za
    sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym, (zaznaczam, ze nie mozna
    wywnioskowac, ze to alkohol, bo puszka jest owinieta) i , ze oni i tak
    wiedzą, ze w tej gazecie jest piwo lub inny alkohol. W jaki sposob mozna sie
    wytłumaczyc w takiej sytuacji.

  • 2. Data: 2005-06-28 17:23:30
    Temat: Re: Sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    paramati wrote:
> [...]
    > spożywam piwo, ktore mam opakowane w gazetę, lub w specjalnie
    > przygotowana torebke, czy wobec prawa jest mi to dozwolone ? Co robic w

    Nie. Przepis zakazuje picia alkoholu. Nawet z butelki ze smoczkiem.

> [...]
    > oni i tak wiedzą, ze w tej gazecie jest piwo lub inny alkohol. W jaki
    > sposob mozna sie wytłumaczyc w takiej sytuacji.

    Nijak. Jakiś idiota wymyślił przepis, w którym zakazał picia alkoholu w
    miejscach publicznych i teraz takie mniej kompetentne a za to bardziej
    ambitne jednostki pracujące w SM czy policji go wykorzystują do
    nabijania sobie 'punktów za aktywność'.

    Opakowanie nie ważne. Ważna zawartość.

    Dlatego zastanawiam się, czy nie zebrać większej grupki abstynentów,
    skołować skądś zapas butelek po whiskey, napełnić je zimną herbatą i
    demonstracyjnie w okolicy komendy popilać z gwinta ;->

    TEGO przepis nie zakazuje.

    PS: ustabilizuj sobie czasownik 'spożywać' (ciagle zmieniasz mu pisownię).

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-06-28 17:31:49
    Od: pac <p...@a...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie. Przepis zakazuje picia alkoholu. Nawet z butelki ze smoczkiem.

    ale tez i zakazuje zaczepiania obywateli bez powodu. Ja np. pije Cole z
    papierowej torebki bo chroni chlod przez tych pare minut.
    Wiec znim dasz sobie prawo deptania kazdego obywatela, to obron kwestie
    sprawdzania co obywatel pije z torebki bez zagladania do niej :-P

    PRL za bardzo byl mily i trudno sie odzywczaic?

    a jak jest to puszka Coli? Mozliwe?

    > (zaznaczam,

    wiec i nie mozna na chybil trafil zadac. Proste?

    i ,

    Nie mozna. Chyba ze w Pcimiu.

    > Nijak. Jakiś idiota wymyślił przepis,

    Nie idiota, a koncerny alkoholowe kupily ustawe. To chyba ewidentne.

> [...]
    > miejscach publicznych i teraz takie mniej kompetentne a za to bardziej
    > ambitne jednostki pracujące w SM czy policji go wykorzystują do

    Czyli moze dalej mi macac w majtkach, bo tam tez cos moze byc? Puknij
    sie w glowe. Pewnie burak jakis jestes z Pipidowy.

  • 4. Data: 2005-06-28 17:43:26
    Od: "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl>

    > Nie idiota, a koncerny alkoholowe kupily ustawe. To chyba ewidentne.
    A w jaki sposob te koncerny na tym korzystaja?
    Pzdr

  • 5. Data: 2005-06-28 17:47:00
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "pac" <p...@a...com> napisał w wiadomości

    > Nie idiota, a koncerny alkoholowe kupily ustawe. To chyba ewidentne.

    Chyba raczej lobby wlascicieli ogrodkow piwnych! :o)

  • 6. Data: 2005-06-28 17:56:33
    Od: pac <p...@a...com>

    Gazeta wrote:

    > A w jaki sposob te koncerny na tym korzystaja?
    > Pzdr

    Na tym ze jest to papierowy tygrys bez zebow. Fikcja. Rzad moze chwalic
    sie ustawa, a zachodnie koncenrny profitami na alkoholizmie Polakow
    (zwlaszcza dzieci).

  • 7. Data: 2005-06-28 17:57:30
    Od: pac <p...@a...com>

    Heming wrote:
    > U?ytkownik "pac" <p...@a...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Chyba raczej lobby wlascicieli ogrodkow piwnych! :o)

    alkohol w ogrodkach jest w komisie. Wlasciciele nie maja nic do gadania.
    To nie oni decyduja, ani nie maja jak.

  • 8. Data: 2005-06-28 18:14:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gazeta wrote:

    > A w jaki sposob te koncerny na tym korzystaja?

    Oczekujesz od trolla logicznego myślenia? ;)

  • 9. Data: 2005-06-28 18:34:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "paramati" <paramati[usun]@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wywnioskowac, ze to alkohol, bo puszka jest owinieta) i , ze oni i tak
    > wiedzą, ze w tej gazecie jest piwo lub inny alkohol. W jaki sposob mozna

    trzeba przepis zmienic, bo niestety jest na tyle bzdurny ze owiniecie w
    gazete Ci nic nie da.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 10. Data: 2005-06-28 18:38:03
    Od: pac <p...@a...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Oczekujesz od trolla logicznego myślenia? ;)

    Gdzie tam burak z Pipidowy moze wpasc na to ze fikcyjna ustawa jest
    idealna. Niby jest, a w praktyce jej nie ma. Czyli mozna rozpijac
    polskie dzieci w polskich szkolach a burak Lawa nawet sie nie zorientuje.
    http://www.hopenetworks.org/WSJ_Article_George_Brown
    .htm