  • 1. Data: 2005-06-28 17:25:53
    Temat: kazus
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    Szybke pytanie:

    Pan S. jest samoistnym posiadaczem działki od roku 1985. W którym roku S.
    będzie mógł złozyć do śądu wniosek z prośbą o stwierdzenie zasiedzenia
    działki?

    -ma upłynąc 20 lat, czyli odpowiedzią na pytanie jest 2005 czy 2006?? (jak
    nie ma podanej daty dziennej to przyjmuje się chyba 31 grudnia czyli
    odpowiedzią jest 2006 - mylę się)
    BTW wiem, że wniosek może złożyć zawsze, ale kiedy najwcześniej sąd może
    uznać zasiedzenie?/

  • 2. Data: 2005-06-28 17:53:10
    Temat: Re: kazus
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    grizz napisał(a):

> [...]
    > czyli odpowiedzią jest 2006 - mylę się)
    > BTW wiem, że wniosek może złożyć zawsze, ale kiedy najwcześniej sąd

    A napisałeś czy jest posiadaczem w dobrej czy złej wierze. Twój kazus
    jest dziurawy.
    A jeśli chodzi o datę to data faktu z którą jest związane nabycie
    posiadania w dobrej wierze jest chyba znana, co?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-06-28 18:24:09
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "grizz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > działki?
    >
    > -ma upłynąc 20 lat, czyli odpowiedzią na pytanie jest 2005 czy 2006??

    Jesli posiada w dobrej wierze to rok 2005. Konkretny dzien i miesiac zalezy
    oczywiscie od scislej ustalonej daty poczatkowej...

    Pomijam takie szczegoly jak mozliwosc doliczenia do czasu posiadania okresy
    poprzedniego posiadacza bo w kazusie ich nie ma.

  • 4. Data: 2005-06-28 21:04:55
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Jun 2005 19:53:10 +0200, Johnson <j...@n...pl> napisał:

    > A napisałeś czy jest posiadaczem w dobrej czy złej wierze. Twój kazus
    > jest dziurawy.

    Ja to doskonale wiem, ale nie ja testy układam

    > A jeśli chodzi o datę to data faktu z którą jest związane nabycie
    > posiadania w dobrej wierze jest chyba znana, co?

    Jest podany tylko rok :) i tu cały problem

    --
    Voiceless it cries,