  • 1. Data: 2005-06-28 18:43:47
    Temat: Prokuratura.
    Od: R De <r...@p...onet.pl>

    Czy prokuratura jest zobligowana do rozpatrzenia sprawy w jakimś
    konkretnym czasie?

    Napisałem do sądu pozew w sprawie cywilnej. Opisałem w nim wydarzenia,
    które miały miejsce. Z sądu dostałem jakiś czas temu pismo, że sąd
    przekazuje sprawę do prokuratury w celu zbadania, czy nie zostało
    popełnione przestępstwo. Ten "jakiś czas" to ponad cztery miesiące. I
    teraz nie wiem, czy czekać dalej, czy może pisaś zażalenia na pracę
    prokuratury ????

    Ma ktoś może jakieś doświadczenia w tym względzie ?

  • 2. Data: 2005-06-28 20:08:48
    Temat: Re: Prokuratura.
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 28/06/2005 20:43, R De wrote :
> [...]
    > popełnione przestępstwo. Ten "jakiś czas" to ponad cztery miesiące. I
    > teraz nie wiem, czy czekać dalej, czy może pisaś zażalenia na pracę

    Pisać. Coś powinno się dziać -- zdecydowanie. W ciągu 6 tygodni
    powinieneś być poinformowany o sprawie -- art. 306 § 3 kpk. Przysługuje
    zażalenie na niedotrzymanie terminu.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)

  • 3. Data: 2005-06-29 15:04:54
    Od: R De <r...@p...onet.pl>

    > Pisać. Coś powinno się dziać -- zdecydowanie. W ciągu 6 tygodni
    > powinieneś być poinformowany o sprawie -- art. 306 § 3 kpk. Przysługuje
    > zażalenie na niedotrzymanie terminu.

    Dzięki serdeczne. Pojadę tam z przygotowanym zażaleniem. Tylko do kogo
    ma być adresowane? Do sądu czy do prokuratury ? Ch...a ciężka....