  • 1. Data: 2005-06-28 15:33:29
    Temat: www i prawo
    Od: LUKY <l...@o...pl>

    Witam wszystkich!
    Zalozmy taka sytuacje, zrobilem sobie szablon www, ktory wystawilem na
    jednym z zagranicznych serwerow zeby sobie ludzie mogli wykorzystac,
    zastrzeglem tylko ze ma byc na ow stronie moja stopka autorska z
    hiperlaczem do mojej strony. No i ostatnio na tknalem sie na moj
    szablon,przerobiony bez tej stopki.Co ja wogole moge w tej sytuacji? Nie
    przekszkadza mi to zabardzo ale chcialbym wiedziec czy od strony prawnej
    moge jakos dochodzic skutecznie swoich racji? Mial ktos z was cos takiego?

    --

    luky