  • 1. Data: 2005-06-28 15:47:30
    Temat: Goldstein za Stolzmana
    Od: "bouku..." <d...@h...com>

    Gdy uslyszalem zapowiedz Cimoszewicza, ze wycofuje sie calkowicie z
    polityki, ogarnelo mnie najpierw zdziwienie, lecz zaraz wietrzylem w tym
    podstep sprytnego Zyda. Taktyka liberalnego zydostwa od Stolzmana polegala
    na tym, aby najpierw deklaracja Cimoszewicza o niekandydowaniu w wyborach
    prezydenckich wzbudzic podziw wsrod gardzacego politykami spoleczenstwa.
    Potem nalezalo stworzyc wrazenie, jakoby spoleczenstwo czuje sie zawiedzione
    jego decyzja, poniewaz widzialo w nim potencjalnego przywodce naszego kraju.
    W mediach naglasniano usilne "zabiegania" o zmiane jego decyzji przez
    Kwasniewskiego i innych liberalow zydowskich. Za posrednictwem PENTORA i
    OBOPu pierze sie teraz Polakom mozgi. Choc Dawid Goldstein vel Wlodzimierz
    Cimoszewicz nie byl kandydatem prezydenckim, ujely go te ?osrodki badania
    opinii publicznej? namolnie w swoich ?sondazach?. Ten oglosil teraz wsrod
    studentow Uniwersytetu Warszawskiego, ze po raz pierwszy zmienia podjeta
    wczesniej decyzje, i ze wplynely na to "niezliczone glosy Polakow". Szefem
    komitetu wyborczego Cimoszewicza zostanie Jolanta Kwasniewska z zydowskiego
    domu Konty. Ma sie rozumiec, ze wybor Kwasniewskiej na szefowa komitetu
    wyborczego Cimoszewicza nastapil rowniez nagle. Wsklad komitetu maja wejsc
    tez Zydzi: Ryszard Kalisz, A. D. Rotfeld, Marek Siwiec i glowny doradca
    Stolzmana-Kwasniewskiego Mojzesz Rak-Mieczyslaw Rakowski, oraz czesc
    szabesgojow.

    Cimoszewicz, byly szef polskiego MSZ ma zapewnic kontynuacje Stolzmanowskiej
    polityki i nietykalnosc jego rodziny jak i nietykalnosc zydowskich
    ambasadorow Polski. Jak sam deklarowal, chetnie wystapil by z SLD i wstapil
    do liberalnej frakcji Zydow w SdPl, ale zdawal sobie sprawe, ze i jedni i
    drudzy moga nie osiagnac progu wyborczego. Skad zatem ma sie brac jego
    poparcie na urzad prezydenta Polski? Oczywiscie popiera go swiatowa diaspora
    zydowska. Wybory prezydenckie okaza, na ile Polacy sa glupi. Jak w Polsce
    jest wszyscy wiemy. Goldstein-Cimoszewicz jako prezydent Polski nie zmieni
    nic na lepsze dla Polakow, lecz oznacza kontynuacje grabiezy Polski i
    uwlaszczanie Zydow.

    Zydzi juz nam wybrali prezydenta, a my go zatwierdzimy?

    boukun

  • 2. Data: 2005-06-28 16:15:59
    Temat: Re: Goldstein za Stolzmana
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Zydzi juz nam wybrali prezydenta, a my go zatwierdzimy?

    A co innego proponujesz skoro po twojej wypowiedzi można wnioskować,
    że jesteś jedynym nie-żydem na świecie?

  • 3. Data: 2005-06-28 16:54:51
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Michał napisał/a:
    >A co innego proponujesz skoro po twojej wypowiedzi można wnioskować,
    >że jesteś jedynym nie-żydem na świecie?
    Czy naprawdę musisz wyciągać z szamba to grupowe g...o?

  • 4. Data: 2005-06-28 16:57:58
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    Eech, masz rację. Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2005-06-28 17:26:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał wrote:

    > A co innego proponujesz skoro po twojej wypowiedzi można wnioskować,
    > że jesteś jedynym nie-żydem na świecie?

    Uprzejmie proszę o nie karmienie trolli.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 6. Data: 2005-06-28 17:34:55
    Temat: OT Goldstein za Stolzmana
    Od: pac <p...@a...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Uprzejmie proszę o nie karmienie trolli.

    Rzeczywiscie NTG, ale... Krymnalistke Kwasniewska tez lansowano, mimo
    ze nie zglaszala kandydatury. Klaka nie udala sie. Teraz unecja
    lansujae kolejnego TW.

    A ubek Zbigniew Stolzman z Bialogardu, ojciec Aleksandra Kwasniewskiego
    przeczywiscie zmienil nazwisko na Kwasniewski. Tego nie da sie ukryc.

    Ale widac to co niektorych w oczy kole.

  • 7. Data: 2005-06-28 20:48:56
    Temat: Re: OT Goldstein za Stolzmana
    Od: "albert" <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > A ubek Zbigniew Stolzman z Bialogardu, ojciec Aleksandra Kwasniewskiego
    > przeczywiscie zmienil nazwisko na Kwasniewski. Tego nie da sie ukryc.

    bo w tym jest dużo prawdy jak się głęboko i na chłodno zastanowić
    tylko podane jest to w takiej formie że odbiera się piszącego jako idiotę.
    czasami są przekręty na taką skalę że gdy ktoś o tym powie głośno to
    natychmiast trafia do czubków nikt w to nie uwierzy.a czasami jest to wręcz
    zbyt oczywiste.

  • 8. Data: 2005-06-28 23:35:00
    Od: "a_ruff" <a...@v...pl>

    Tak własnie jest text prawdziwy w stu procentach . mozna się tylko modlic za
    tych co w to nie wierzą !!

  • 9. Data: 2005-06-29 12:18:17
    Od: "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl>

    > Tak własnie jest text prawdziwy w stu procentach . mozna się tylko modlic
    > za
    > tych co w to nie wierzą !!

    Alez my wierzymy, tylko gowno nas obchodzi ze ktos kiedys zmienil sobie
    nazwisko.

  • 10. Data: 2005-06-29 13:24:22
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Nie karmy trolla
    Poszlo do abuse... mam nadzieje ze hotmail zareaguje odpowiednio

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl