    From: "Krzysiek Chodor" <k...@c...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ograniczenie praw rodzicielskich matce - jak zaczac?
    Date: Fri, 7 Oct 2005 16:52:21 +0200

    witam po raz pierwszy i zapewne w obecnej sytuacji zapewne nie po raz
    ostatni.

    mam taki oto problem:
    W czerwcu rozstalem sie na skutek szeroko pojetej rozwiazlosci ze swoja ex,
    z ktora zylem w konkubinacie. Rozstanie zaowocowalo zabraniem przez nia ze
    soba naszej 3,5letniej corki.
    Jako ze moja ex jest osoba wyjatkowo aspoleczna (nie pracuje, nie zajmuje
    sie domem, w zasadzie tylko narzeka i chodzi na imprezy) - najpierw rzucil
    ja facet z ktorym pozostawala w zwiazku podczas wyprowadzi ode mnie, pozniej
    matka ja wyrzucila z domu (moja ex. pomimo ciezkiej sytuacji nie pracuje i
    stara sie zyc z tego co jej place na dziecko - 800zl). Od tego czasu ex
    szlaja sie po kolezankach z moim dzieckiem przy okazji uniemozliwiajac mi
    kontakt z malutka. Obecny jej partner nie chce z nia mieszkac.
    Od czasu narodzin naszej corki ze wzgledu na czeste nasze rozstania w tamtym
    okresie miałem przyznane alimenty w wys. 400zl (place 800) bez jakichkolwiek
    ograniczen w widzeniach z dzieckiem (defakto mieszkalismy do czerwca br
    razem w mekach i bolach :)).

    do rzeczy:
    chcialbym pozbawic ta kobiete praw rodzicielskich i zabrac jej dziecko, ex
    nie ma mozliwosci zapewnienia mojej corce godnego bytu oraz normalnego
    funkcjonowania, a jej tryb zycia (coraz to nowi mezczyzni, alkohol, imprezy)
    negatywnie wplywa na wychowanie i spokuj mojej corki. W obecnej chwili z ex
    stracilem nawet kontakt telefoniczny i nie moge sie spotykac z coreczka :(
    Mam problem z ustaleniem gdzie i jak sie udac zeby cokolwiek zaczac dzialac,
    nigdy nie mialem nic wspolnego z sadami.
    W moim przekonaniu problemem jest tez fakt ze w przypadku zalozenia sprawy w
    sadzie nie bez znaczenia bedzie brak adresu zameldowania ex (nie do wiary
    jak atrakcyjna, 22letnia dziewczyna moze byc bezdomna).

    Poradzcie mi co mam robic, nawet nie wiem gdzie pojsc po pomoc, kogo sie
    radzic... w temacie prawa rodzinnego nie mam zadnych kontaktów, ani
    znajomych.

    Prosze o pomoc.
    grupe odwiedzam kilka razy dziennie, wiec w razie jakichkolwiek watpliwosci
    chetnie wyjasnie.

    A moze ktos z was ma doswiadczenie w sprawach rodzinnych i chce pomoc mi
    walczyc? oczywiscie nie za darmo. (adwokat)

    Krzysiek Chodor
    Wroclaw / Dlugoleka
    602.323.123
    k...@c...com.pl