  • Data: 2005-10-07 18:29:11
    Temat: Re: ograniczenie praw rodzicielskich matce - jak zaczac?
    Od: "Andrzej Neuman" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Z tego co mi wiadomo, matce jest ciężko odebrać dziecko, nawet w przypadku
    braku zameldowania.
    Myslę, że naprawdę beż DOBREGO adwokata się nie uda, a wrazie procesu licz
    się z tym, że będą prane naprawdę wielkie brudy, sprawa taka nie trwa
    miesiąc, może przeciągnąć się dłóżej ( takie nasze sądy ).

    Cóz jednak życzę Ci powodzenia na tej "wojennej" ścieżce.
    Mam nadzieję, że Ci się uda, bo tak naprawdę ojcowie to nie ostatecznośc
    ani zło konieczne.

    Pozdrawiam

    Andrzej Neuman

    Andrzej Neuman