  • Data: 2005-10-08 09:25:07
    Temat: Re: ograniczenie praw rodzicielskich matce - jak zaczac?
    Od: "Krzysiek Chodor" <k...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przede wszystkim boje sie straty dziecka...

    nasza historia jest prawdziwa do granic mozliwosci i nawet nie
    podkoloryzowana. byc moze czasami ciezko uwiezyc we wszystko, natomiast
    pozostaje wam faktycznie wczuc sie troche w moja sytuacje.

    wiecie czego sie boje? boje sie ze strace malutka i ze zostanie ona podo
    opieka tej kobiety. ciezko mi wyobrazic sobie moje dziecko wychowujace sie w
    tych warunkach co teraz, gdzie musi sie ciulac po jakichs melinach w
    skrajnej nedzy... gdzie matka przewala jej kase na imprezach... a z drugiej
    strony ja... 22 latek ktory ma w zyciu wszystko to co nie jeden 40-50 latek
    chcialby miec... wlasny dom pod Wroclawiem, ogrod, dobry samochod, spora
    firme. wlasnie to mnie przeraza, ze wymiar sprawiedliwosci moze powiezyc
    wychowanie dziecka osobie ktora nie dorosla nawet do tego zeby isc do pracy
    i poukladac sobie zycie.

    doradzcie mi co mam robic.
    w poniedzialek chce zaczac przyspieszac dzialania, nie wiem czy pierw jechac
    do sadu, czy szukac adwokata a jesli to gdzie takowego znajde? a moze
    najpierw do tych organizacji obrony praw ojca?

    pozdrawiam weekendowo
    Krzysiek
    Użytkownik "Harry" <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> napisał
    w wiadomości news:di6d5n$q63$1@nemesis.news.tpi.pl...