  • 71. Data: 2023-04-08 18:27:56
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    .

    > Może mu telefon wpadł do rzeki.

    Może. A może to oszustwo? Jak wpadnie do was babcia co do niej wnuczek
    zadzwonił że gotówki potrzebuje a ona twierdzi, że ma tylko wnuczkę, to
    zajmiecie się w kierunku oszustwa, czy demencji babci?

    > Można też dwunastą w południe, tylko co to ma z omawianym przez nas
    > zagadnieniem?

    Zasadniczo niewiele. To nie ja twierdziłem, że nie da się zrobić sekcji
    bez zarzutów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 72. Data: 2023-04-08 18:28:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I sprawdziła. Przeczytała zawiadomienie i stwierdziła, że z samego
    > zawiadomienia wynika, że nie. O co Ci chodzi?

    Z samego zawiadomienia stwierdziła, że to nie oszustwo. Macie szklaną kulę?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 73. Data: 2023-04-08 18:41:48
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > I sprawdziła. Przeczytała zawiadomienie i stwierdziła, że z samego
    > zawiadomienia wynika, że nie.

    Po charakterze pisma, czy dlatego, że to wiatraczek za 42 zł?

    > O co Ci chodzi?

    Może o to, że skoro na policję "zasadniczo zgłasza się oszustwa", to już
    policja nie ma nic do roboty, oprócz złapania oszusta.
    I po chuj sprawdzała, skoro twierdzisz, że na policję zasadniczo zgłasza
    się oszustwa?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 74. Data: 2023-04-08 18:47:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 18:27, Shrek pisze:

    > Może. A może to oszustwo? Jak wpadnie do was babcia co do niej wnuczek
    > zadzwonił że gotówki potrzebuje a ona twierdzi, że ma tylko wnuczkę, to
    > zajmiecie się w kierunku oszustwa, czy demencji babci?

    Wiesz, ze telefon "na wnuczka" ne jest oszustwem? Widzisz, strasznie
    próbujesz, a wychodzi Ci średnio. To niekaralne przygotowanie do
    oszustwa. I tez and tym ubolewam, ale takie jest stanowisk sądu i
    prokuratury.

    > Zasadniczo niewiele. To nie ja twierdziłem, że nie da się zrobić sekcji
    > bez zarzutów.

    Ja też nie. Tak z ciekawości, kto to wymyślił?

    --
    Robert Tomasik

  • 75. Data: 2023-04-08 18:48:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 18:28, Shrek pisze:
    > Z samego zawiadomienia stwierdziła, że to nie oszustwo. Macie szklaną kulę?
    Ja wolę wahadełko, a kumpel z fusów od kawy to wróży. Tylko
    dochodzeniowcy niereformowalni i czytają akta.
    --
    Robert Tomasik

  • 76. Data: 2023-04-08 18:51:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 18:41, Kviat pisze:

    > Po charakterze pisma, czy dlatego, że to wiatraczek za 42 zł?

    Przeważnie z tego powodu, że nie ma tam słowa wyjaśnienia, czemuż to
    zawiadamiający uważa, że sprzedawca z góry miał zamiar mu towaru nie
    wysłać. Czasem jest i się to bada, ale chwilowo piszę o tych licznych
    przypadkach, że ne ma.

> [...]
    > policja nie ma nic do roboty, oprócz złapania oszusta.
    > I po chuj sprawdzała, skoro twierdzisz, że na policję zasadniczo zgłasza

    A jak przez pomyłkę zadzwonisz na straż pożarną, to obowiązkowo maja do
    Ciebie przyjechać i wlać wodę przez okno, bo oni się gaszeniem pożarów
    zajmują.

    --
    Robert Tomasik

  • 77. Data: 2023-04-08 19:03:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja wolę wahadełko, a kumpel z fusów od kawy to wróży. Tylko
    > dochodzeniowcy niereformowalni i czytają akta.

    I jak doszli ze zgloszenia "zapłaciłem, nie wysłał, nie można się
    skontaktować" że to nie oszustwo?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 78. Data: 2023-04-08 19:06:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przeważnie z tego powodu, że nie ma tam słowa wyjaśnienia, czemuż to
    > zawiadamiający uważa, że sprzedawca z góry miał zamiar mu towaru nie
    > wysłać.

    A musi być? Jak zgłosi zabójstwo to też odrzucacie, bo nie ma
    uzasdnienie czemu zgłaszający uważa że to działanie celowe?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 79. Data: 2023-04-08 19:09:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiesz, ze telefon "na wnuczka" ne jest oszustwem?

    Prawdę mówiąc nie. No dobra - pewnie jakimś niekorzystnym
    rozporządzeniem mieniem albo coś. No ale babcia również może mieć
    demencje - to co nie ma podstaw?

    > To niekaralne przygotowanie do
    > oszustwa. I tez and tym ubolewam, ale takie jest stanowisk sądu i
    > prokuratury.

    O, tu mnie zaskoczyłeś. Jakieś wsparcie? Bo jak dla mnie to usiłowanie.

    > Ja też nie. Tak z ciekawości, kto to wymyślił?

    Chyba pytek w dyskusji z dzejefem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 80. Data: 2023-04-08 19:15:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2023 o 19:03, Shrek pisze:

    > I jak doszli ze zgloszenia "zapłaciłem, nie wysłał, nie można się
    > skontaktować" że to nie oszustwo?
    Nie, bo żaden przepis nie nakłada obowiązku kontaktu. Już to tyle razy
    było wałkowane, ze naprawdę mi się nie chce. Niewywiązanie się z umowy
    ne jest oszustwem. Oszustwem jest z góry powzięty zamiar niewywiązania
    się z umowy. I oszustwem będzie, jeśli wrzucasz ofertę sprzedaży towaru
    i obiecujesz, że wyślesz do 14 dni, a wiesz, że idzie z Chin i jak go
    zamówisz, to przyjdzie po miesiącu i dopiero wówczas wysyłasz - i nawet
    wyślesz. A nie jest oszustwem, jeśli nie wyślesz, bo Ci się po prostu
    nie chce - masz, ale nie chce Ci się.
    --
    Robert Tomasik