  • 1. Data: 2020-10-29 07:04:57
    Temat: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Jest wykroczeniem drogowym, nie przestępstwem, w związku z czym jest
    poza zainteresowaniem prokuratury.

    "Z ustaleń "Gazety Wyborczej" wynika, że sprawę potrącenia skierowano do
    Prokuratury Rejonowej Warszawa-Mokotów. Jednak w bardzo krótkim czasie
    przeniesiono ją "szczebel" do góry - do Prokuratury Okręgowej.
    "Przekazanie śledztwa do prowadzenia przez wyższą instancję oznacza, że
    sprawa jest traktowana w sposób szczególny" - twierdzi "GW"."

    Ciarka dla odmiany stwierdza, że wszyscy są równi wobec prawa. Co
    prowadzi do niepokojącego wniosku, że jeśli masz coś naprzeciwko
    policji, to zamiast chodzić na demonstrację piechotą, należy wsiadać za
    kierownicę i rozganiać kulsonów samochodem - mniejsze konsekwencje niż
    "ręcznie" - ledwie wykroczenie;) A skoro nie wypadek, to jak widać można
    śmiało spierdalać i nikt się nie czepa.

    Tak - wszystkie świnie są równe - ciarka potwierdza.

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-10-29 10:30:10
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 29 Oct 2020 07:04:57 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > "Przekazanie śledztwa do prowadzenia przez wyższą instancję oznacza, że
    > sprawa jest traktowana w sposób szczególny" - twierdzi "GW"."

    Dla pełniejszego naświetlenia sprawy należy dodać, że ten mistrz kierownicy
    to funkcjonariusz Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego.
    Żaryn (rzecznik ABW) powiada, że:
    "Opisywane w mediach zdarzenie nie ma związku z miejscem zatrudnienia
    kierowcy zatrzymanego przez policję"
    "Do zdarzenia doszło poza godzinami pracy. Okoliczności sprawy są
    wyjaśniane przez prokuraturę"
    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/warsza
    wa-mezczyzna-ktory-wjechal-w-protestujace-kobiety-to
    -funkcjonariusz-abw/llmmedd,79cfc278

    Tu już robi się mniej zabawnie, bo suweren posłuchał apelu Cacescu:

    "Nożownik zaatakował w nocy po proteście w Gdyni. Napadł na 23-latka
    wracającego z protestów przeciwko wyrokowi TK ws. przepisów o
    dopuszczalności aborcji. 64-letni mężczyzna jest już w rękach policji."
    https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Gdynia.-64-let
    ni-nozownik-zaatakowal-po-protestach-przeciwko-wyrok
    owi-TK-ws.-aborcji

    "W czasie protestu we Wrocławiu przeciw orzeczeniu Trybunału
    Konstytucyjnego grupa kilkudziesięciu zamaskowanych mężczyzn zaatakowała
    uczestników manifestacji. Na nagraniu z zajścia widać, jak jeden z nich
    popycha kobietę, a ta pada i uderza o krawężnik."
    https://tvn24.pl/wroclaw/wroclaw-atak-na-kobiete-pod
    czas-protestow-po-orzeczeniu-tk-w-sprawie-aborcji-47
    35103

    "Narodowcy pojawili się w trakcie poniedziałkowego protestu przeciwko
    zakazowi aborcji przed Katedrą Poznańską. Dwóch z nich na rogu ulic Ostrów
    Tumski i Panny Marii zaatakowało 21-letnią uczestniczkę protestów.

    - Jeden podbiegł do mnie i uderzył pięścią w głowę. Kiedy upadłam, pojawił
    się drugi mężczyzna. Razem mnie skopali - opowiedziała "Głosowi"
    poznanianka. W pobliżu miejsca, w którym doszło do ataku, znajdowali się
    policjanci, jednak żaden z nich nie zareagował."
    https://wiadomosci.onet.pl/poznan/protesty-ws-aborcj
    i-poznan-atak-na-uczestniczke-demonstracji/cewzh4z

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2020-10-29 10:55:06
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 29.10.2020 o 07:04 Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > śmiało spierdalać i nikt się nie czepa.
    >
    > Tak - wszystkie świnie są równe - ciarka potwierdza.

    Lekki OT będzie.
    Na manifestacjach padają hasła "Kaczyński wypierdalaj", "Morawiecki
    wypierdalaj" i "jebać PIS", które są bez sensu, bo dopóki będą mieli
    poparcie kulsonów (którym zapewniają bezkarność), dopóty nic się nie
    zmieni.
    Więc może zamiast powyższych, skandować nazwiska kulsonów "pacyfikujących"
    manifestacje? Za kilka lat (na tyle ile jeszcze starczy kasy) gdy PIS
    odejdzie, trzeba będzie ich rozliczyć, aby nie mogli tłumaczyć się "to nie
    ja; ja tylko wykonywałem rozkazy".
    Może widmo odpowiedzialności karnej oraz zabrania emerytur, ostudzi zapędy
    co niektórych.

    P.S. Mam dwa kulsony w rodzinie (siostrzenica i jej mąż, obydwoje
    drogówka) i z rozmowy z nimi rok temu wynikało, że czekają na emeryturę i
    cieszą się z tego, że mieszkają "na prowincji" z dala od politycznego
    zgiełku.
    Kamil

  • 4. Data: 2020-10-29 11:20:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 29 Oct 2020 10:55:06 +0100, Kubuś Puchatek napisał(a):

> [...]
    > manifestacje? Za kilka lat (na tyle ile jeszcze starczy kasy) gdy PIS
    > odejdzie, trzeba będzie ich rozliczyć, aby nie mogli tłumaczyć się "to nie

    Kiedy kulsony tym razem zachowują co najmniej neutralność, a zdarzają się
    przypadki okazywania sympatii i poparcia dla demonstrujących.
    Większość robi, co każą, ponoć zupełnie bez entuzjazmu, mimo że niedawno
    dostali dodatkową kasę, której dla lekarzy, ratowników i pielęgniarek jakoś
    zabrakło.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2020-10-29 11:28:31
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .10.2020 o 11:20 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
    > mimo że niedawno
    > dostali dodatkową kasę, której dla lekarzy, ratowników i pielęgniarek
    > jakoś
    > zabrakło.

    Jesteś, osiele, opóźniony o kilka dni (plus opóźnienie cywilizacyjne i
    rozwojowe).

    --
    Trefniś

  • 6. Data: 2020-10-29 11:43:53
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 29-10-2020 o 10:55, Kubuś Puchatek pisze:
> [...]
    > drogówka) i z rozmowy z nimi rok temu wynikało, że czekają na emeryturę
    > i cieszą się z tego, że mieszkają "na prowincji" z dala od politycznego

    Trochę racji. Należy do tego dodać jeszcze fakt, że biorą tam młodych,
    po niepełnym przeszkoleniu, którzy nie wiedzą co mogą a co nie i co im
    grozi:

    https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-szkolenia-rekru
    tow-w-policji-we-wlasnym-zakresie-6569562058148640a

    https://www.liveleak.com/view?t=kc6on_1603831931

    --
    http://zrzeda.pl

  • 7. Data: 2020-10-29 13:28:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Jest wykroczeniem drogowym, nie przestępstwem, w związku z czym jest
    >poza zainteresowaniem prokuratury.

    A film jest ?
    Bo wypadki chodza po ludziach.

> [...]
    >"Przekazanie śledztwa do prowadzenia przez wyższą instancję oznacza,
    >że sprawa jest traktowana w sposób szczególny" - twierdzi "GW"."

    Ale co masz na mysli ? Potrącone nie maja wiekszych obrazen, wiec to
    zwykle wykroczenie.

    J.

  • 8. Data: 2020-10-29 13:32:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 29 Oct 2020 13:28:37 +0100, J.F. napisał(a):

    > A film jest ?

    Tak się pechowo składa, że jest:
    https://www.youtube.com/watch?v=kUsNs_BI17o&feature=
    youtu.be

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2020-10-29 14:35:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

> [...]

    > "Przekazanie śledztwa do prowadzenia przez wyższą instancję oznacza, że
    > sprawa jest traktowana w sposób szczególny" - twierdzi "GW"."

    Są nowe wiadomości z ziobrotury:

    "Prokurator prowadząca sprawę potrącenia demonstrantek przez oficera ABW
    odebrano śledztwo, bo chciała postawić sprawcy zarzut karny. Po przejęciu
    postępowania przez wyższą instancję agresor odpowie tylko za wykroczenie
    drogowe.

    We wtorek śledztwo zlecono prok. Alicji Gajewskiej z Prokuratury Rejonowej
    Warszawa-Mokotów. Wg ustaleń "Wyborczej" Gajewska chciała ścigać
    funkcjonariusza za bezpośrednie narażenie człowieka na niebezpieczeństwo
    utraty życia lub zdrowia (art. 160 kodeksu karnego, kara do 3 lat
    więzienia) oraz za spowodowanie wypadku, nieudzielenie pomocy ofiarom i
    ucieczkę z miejsca zdarzenia.

    W środę rano Gajewskiej odebrano sprawę i przekazano ją do prokuratury
    okręgowej. A ta ogłosiła, że odpowie on tylko za wykroczenie w ruchu
    drogowym. Oficjalny powód - ranna kobieta nie została poszkodowana na czas
    dłuższy niż siedem dni."

    https://wyborcza.pl/7,75398,26456675,agresor-z-abw-m
    ial-dostac-ciezkie-zarzuty.html#S.koronawirus-K.C-B.
    3-L.1.male

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2020-10-29 15:27:34
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-29 o 11:20, Olin pisze:

> [...]
    > dostali dodatkową kasę, której dla lekarzy, ratowników i pielęgniarek jakoś

    Mój stary, ale wielce przemądrzaly sąsiad gada, że na te manifestacje
    zwieziono jakichś młodych szczyli, którym zaplacono.
    Powiedziałam mu, że raczej zwieziono policjantów z Goleniowa.

    --
    animka