    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Date: Thu, 29 Oct 2020 11:43:53 +0100

    W dniu 29-10-2020 o 10:55, Kubuś Puchatek pisze:
    > Lekki OT będzie.
    > Na manifestacjach padają hasła "Kaczyński wypierdalaj", "Morawiecki
    > wypierdalaj" i "jebać PIS", które są bez sensu, bo dopóki będą mieli
    > poparcie kulsonów (którym zapewniają bezkarność), dopóty nic się nie
    > zmieni.
    > Więc może zamiast powyższych, skandować nazwiska kulsonów
    > "pacyfikujących" manifestacje? Za kilka lat (na tyle ile jeszcze starczy
    > kasy) gdy PIS odejdzie, trzeba będzie ich rozliczyć, aby nie mogli
    > tłumaczyć się "to nie ja; ja tylko wykonywałem rozkazy".
> [...]

    Trochę racji. Należy do tego dodać jeszcze fakt, że biorą tam młodych,
    po niepełnym przeszkoleniu, którzy nie wiedzą co mogą a co nie i co im
    grozi:

    https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-szkolenia-rekru
    tow-w-policji-we-wlasnym-zakresie-6569562058148640a

    https://www.liveleak.com/view?t=kc6on_1603831931

    --
    http://zrzeda.pl