  • 11. Data: 2020-10-29 15:30:00
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-29 o 13:28, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A film jest ?
    > Bo wypadki chodza po ludziach.

    > Ale co masz na mysli ? Potrącone nie maja wiekszych obrazen, wiec to
    > zwykle wykroczenie.

    Te obrażenia mogą wyjść dopiero za kilka dni. Nie wszystko widać gołym
    okiem.

    --
    animka

  • 12. Data: 2020-10-29 15:55:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.10.2020 o 10:55, Kubuś Puchatek pisze:

    > Lekki OT będzie.
    > Na manifestacjach padają hasła "Kaczyński wypierdalaj", "Morawiecki
    > wypierdalaj" i "jebać PIS", które są bez sensu, bo dopóki będą mieli
    > poparcie kulsonów (którym zapewniają bezkarność), dopóty nic się nie
    > zmieni.

    Tego akurat nie wiesz. W 89 też tak mówili. Na tej zasadzie to żadne
    protesty nie mają sensu.

    > Więc może zamiast powyższych, skandować nazwiska kulsonów
    > "pacyfikujących" manifestacje?

    No ale wiesz, że oni bardzo dbają o anonimowość? Odziały zwarte nie
    noszą imienników (regulaminowo), a zwykła prewencja nie nosi
    nieregulaminowo gdzieś tak od trzech lat się wstydzą.

    Zresztą - akurat w ostatniuch protestach policja generalnie zachowuje
    się całkiem ok. Jakby jeszcze ukarali tych co się ok nie zachowują to by
    mieli nawet u mnie punkt.

    > P.S. Mam dwa kulsony w rodzinie (siostrzenica i jej mąż, obydwoje
    > drogówka) i z rozmowy z nimi rok temu wynikało, że czekają na emeryturę
    > i cieszą się z tego, że mieszkają "na prowincji" z dala od politycznego
    > zgiełku.

    Generalnie kulsonom nie zazdroszczę. Pół biedy jak który poszedł tam dla
    wcześniejszej emki, ale pewnie jest niezerowy zbiór takich co poszli
    dala idei, a teraz mają konflikt czy zrobić z siebie szmatę czy kredytu
    nie zapłacić. Władza dobrze to wykombinowała...

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2020-10-29 16:03:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.10.2020 o 13:28, J.F. pisze:

    > A film jest ?
    > Bo wypadki chodza po ludziach.

    Jest.

    > Ale co masz na mysli ? Potrącone nie maja wiekszych obrazen, wiec to
    > zwykle wykroczenie.

    Twierdzisz, że wjechanie z premedytacją w ludzi to zwykłe wykroczenie,
    bo akurat nie udało mu się kogoś uszkodzić? Powtórzę pytanie - ciarka
    twierdzi, że wszystkie zwierzęta są równe. Jak który protestant teraz
    weżmie furę i rozpędzi kordon policjantów, to "nic się nie stało",
    zwłaszcza jak wcześniej zatrąbi i się rozbiegną? A jak to się ma do
    wszelkich raportów o użyciu broni jak ktoś "próbował staranować
    policjanta"? Skoro to nawet nie przestępstwo, to na jakiej podstawie
    wyciągają broń - można ot tak strzelać do obywatela popełniającego
    "zwykłe wykroczenie"? Czy ktoś robi kurwę z logiki?

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2020-10-29 16:54:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Jest.

    >Twierdzisz, że wjechanie z premedytacją w ludzi to zwykłe
    >wykroczenie, bo akurat nie udało mu się kogoś uszkodzić?

    A gdzie ten film ?

    Jesli nacisnal hamulec - podpada pod zaniechanie usilowania.

    J.

  • 15. Data: 2020-10-29 16:56:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Tego akurat nie wiesz. W 89 też tak mówili. Na tej zasadzie to żadne
    >protesty nie mają sensu.

    W 89 to oni dobrowolnie oddali wladze.
    Raczej na Rumunie sie popatrz.

    J.

  • 16. Data: 2020-10-29 17:04:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    Dnia Thu, 29 Oct 2020 13:28:37 +0100, J.F. napisał(a):

    >Tak się pechowo składa, że jest:
    >https://www.youtube.com/watch?v=kUsNs_BI17o&feature
    =youtu.be

    A to jest ten ?
    Bo ja cos slyszalem o osobniku z bejsbolem, ktorego z kolei policjanci
    pacyfikowali.

    Bo tak z drugiej strony - czlowiek chce do domu na obiad, a tu mu
    jakies demonstranty droge blokuja ... jakim prawem ?

    Powyzszy ma cos z dzialania celowego ... no to sa na to srodki prawne,
    mimo przenosin prokuratury.
    Tylko trzeba ruszyc d* i zawiadomienie zlozyc, a potem sie od
    umorzenia odwolac ...

    J,

  • 17. Data: 2020-10-29 17:33:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Teraz wyobraź sobie, jakie sqrwsyństwa robią zatrudnieni w korporacjach, gdzie pensje
    są razy trzy-cztery.
    Kapitał dobrze to wykombinował.

    -----

  • 18. Data: 2020-10-29 17:45:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.10.2020 o 16:56, J.F. pisze:

    > W 89 to oni dobrowolnie oddali wladze.

    Czuli jednak protesty miały sens.

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2020-10-29 17:47:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.10.2020 o 17:04, J.F. pisze:

    > Bo tak z drugiej strony - czlowiek chce do domu na obiad, a tu mu jakies
    > demonstranty droge blokuja ... jakim prawem ?

    Zdaje się, że jakimś prawem do zgromadzeń czy cuś. Inny temat.

    > Powyzszy ma cos z dzialania celowego ... no to sa na to srodki prawne,
    > mimo przenosin prokuratury.
    > Tylko trzeba ruszyc d* i zawiadomienie zlozyc, a potem sie od umorzenia
    > odwolac ...

    Tak jak z wyborami saisna? Właśnie odkryłeś, że nie mamy już państwa prawa.

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2020-10-29 17:50:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.10.2020 o 16:54, J.F. pisze:

    > A gdzie ten film ?

    Już widziałeś:P

    > Jesli nacisnal hamulec - podpada pod zaniechanie usilowania.

    Czyli mamy legalny sposób na kulsonów - jedziemy na demonstrację bryką -
    dawaj w kordon i naciskamy na końcu hamulec. Raczej tacy twardzi, żeby
    szyk zachować to oni nie są, a "zamachowiec" niewinny - nie dość, że
    nikogo nie uszkodził bo się rozbiegli z pełnymi gaciami, to jeszcze
    zaniechał usiłowania pod koniec - i nikt nie może się przyczepić:P

    --
    Shrek